Bölüm 1 Katil

416 21 3
                                    

1970'lerdeydi William Afton ve dostu Henry bir plan kurdular ve FREDBEAR "FAMİLY DİNNER" denilen lokantayı açtılar. İşler çok iyi gidiyordu FREDBEAR ve SPRİNGBONNİE adlı iki animatronik yaptılar fakat Willam şeytani planlar hazırlıyordu. Henry bir gün William'a çocuklarımı getireceğim dedi Willam ise planı için güzel olacağını düşünerek getirde eğlensinler dedi. Yağmurlu bir geceydi herkes içeride eğleniyordu Willam plan'ını gerçekleştirmeye önce Henry'ye benim bir işim var demeye gidiyorduki. Henry arka kapının olduğu yere bir kutu koymuş içinde ise PUPPET adlı bir kukla robot vardı. Willam biraz düşünerek Henry'ye sordu, hey dostum buda nedir? Henry, dostum bu sadece çocukların veya benim çocuklarımın dışarı çıkmasını engelleyecek bir şey der. Willam ise uzun uzun düşünür ve tamam Henry neyse benim bir işim var onu helledip geleceğim der Henry ise Tamam diyerek konuyu kapatır. Willam arabaya binmiş gibi yapar Henry'nin gitmesini bekler Henry oradan gidince ise planını gerçekleştirmek için PUPPET'ın kutusunun üstüne kutu koyarki çıkmasın. Willam biraz bekler. Henry'nin kızı Charlotte veya arkadaşlarının ona seslendiği ismi Charlie kapıdan dışarı çıkar ve üzülerek içeri girmek ister camdan içeri bakar ve olan olur. Willam arabayla yaklaşır, arabadan iner ve Charlie'yi öldürür. Willam hemen gider ve PUPPET sonunda kutudan çıkabilmiştir PUPPET Charlie'nin cansız bedenini görünce yanına gider. Giderken kısa devre yaparak yerde sürünür sürünerek Charlie'nin yanına gider ve ona sarılır son gücünü Charlie'ye sarılmata harcar. Bu sırada Charlie'nin ruhu giderek PUPPET'a girer ve PUPPET'ın kontrolünü ele alır. Henry bunu sezer ve çocuğu Sammy'yi alarak oradan çekip gider koskoca lokanta Willam'a kalır.

Five Nights at Freddy's HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin