GİRİŞ

118 4 0
                                    

"Bir mezarın başındayım

Ölümden uzak ama acısına yakın ve soğukluğunun da içindeyim, kendisiyim. Ardından atmamam gereken bir adımın sonuçlarıyla, kırgınlığıyla ve yitikliğiyle bir başımayım. Tanrı'ya kızgın değilim ya da onun kararlarına öfkeli ama bu sonuçları doğuracak seçimler yapan ben miyim ?

Gördüklerim Gri, hislerim ve hissettireceklerim "Siyah olan her şey Gri" olan her şey ya da olması gerekenler ne tür bir karanlık sokağa ya da aydınlığa çıkar bilmiyorum ama ben de eskiden olduğu kadar saf değilim."

Size hikayemi anlatacağım onu efsaneleştirin.

                            "Nisroc "



   *


İlginizi çeker mi bilmem; herşeyi daha önce şimdi ve sonra yazacak ve yazmış olan ben !! hikayeyi anlatsam. Yanlış anlamayın ben Tanrı değilim. Sadece başlangıcı ve sonsuzluk bitinceye kadar yaşanmış ve yaşanılacak herşeyi yazan meleklerden biriyim "onların ilkiyim". Ben Phaldor'um "kehanetlerin meleği. "

Milyarlarca yıl önce, İblis isyanı sonrasında cennetten kovulduğunda, başlamıştı bu savaş. Cennet ve cehennemin savaşı, irade ve nefsin, karanlık ve aydınlığın savaşı .. işte o zaman yaratıldı Işık ordusunun kumandanları; Cupra, Bahram ve Nisroc.
Asırlar süren tarihi savaşlar oldu, üç kumandanında gördüğü ve zaferlerle döndüğü. Efsanesinin olması gereken güneşlerin solduğu, kaybolduğu ve artık unutulduğu .. çokça ışıklar söndü ve artık son yaklaşıyordu, çünkü artık her şey değişmeliydi ..

İlk önce iblisin tasarladığı isyanda, cennete girmesi için ona yardım eden Cheriour'a gidecekti Nisroc.

Düşürülen ve iblise intikam sözü veren meleğin yanına ama Işık eski yoldaşlarımızdan olan ve yorgun gözlerle ömrünün sonlarına gelmekte olan Erelim'e gönderecekti onu "tekrar eskisi gibi parlaması için güneşinin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin