Merhaba benim adım jimin park jimin. 13. Sınıfa gidiyorum. Okulda büyük bir hayran kitlesine sahibim. Birde kendini birşey sanan kız arkadaşım var. Adı mina.(twice antisi değilim. Ama onların sevgilisi rolünde yaptım.)
Babamın büyük bir şirketi var. Ticaret ile ilgileniyor. Annem ise babam ile birlikte her ay iş görüşmesine gidiyor. Şımarık bir çocuk olarak büyüdüm. Herkes egoist olduğumu düşünür. Ama benim karakterim böyle. Son olarak 3 tane arkadaşım var. Onları en yakın arkadaşım olarak kabul ediyorum. Hatta hani kızlar yapar ya. Arkadaşlık bilekliği ve ya kolyesi biz bunu kanımıza mühürledik.
~~~~~~Sabah yine o ciyak ciyak bağıran alarm sesi ile uyandım. Kalkıp banyoya gittim ve daha napayım tuvaletimi yapıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra yüz bakımımı yaptım. Niye ki siz ne yapmamı bekliyordunuz? Üstümü değiştirmek adına banyo dan çıktım. Ama çıkmam ile yatağımın yanında ki komidinin üstünde duran telefonum en az on kere titredi. Hiç bakmayacağım çünkü kimden geldiğini biliyorum. Bi tahmin etsenize tabii ki de doğru mina'dan mesaj geldi. Off ben buna katlanamıyorum. Süs köpeği gibi peşimden ayrılmıyor amk.
Üstümü giyindim ve aşağıya indim. Ahh annem ve babam iş görüşmesine gittiği için evde tektim. Ama evimizde bir tane hizmetçi var. Merak etmeyin kendisi benim için en minnoş kadını. Kendisi annem gibi değil. Yani annem ve babam hep en iyisinin olmasını ister. Ama chaen lee noona öyle değil. 3 tane çocuğu var. Oğlunun bir tanesi bizim sınıfta. Adı suho. Ama annesinin bizim evde çalıştığını bilmiyor. Ona söylemedim. Annesi zaten bizim sınıfta olduğunu bilmiyor.
Kahvaltı yapıp evden çıktım. Yolda havalı bir şekilde yürüyordum. Etrafımdan geçen kızlara bakmıyordum. Ama nasıl bir durumda olduklarını tahmin ediyorum. Ahhh ne kadar yakışıklıyım. İçimde ki egoist yapıyı gönderip yolda okula doğru ilerliyordum. Jungkook'un evinin önünden geçiyordum. Okula giden yolda onların evlerinin önünden geçen bir yolda vardı.
Jungkook'un evinin kapısına geldim. Hep burada buluşup beraber okula giderdik. Bi saniye neden jungkook'un evinden jin ve taehyung'da çıkıyor. "Jimin hyung Nerede kaldın. Biz de seni bekliyoruz." Bi saniye bunlar beni niye bekliyor "neden beni bekliyirsunuz? Asıl ben sizi burada bekliyorum." "Hyung sana mesaj atmıştım ya hani. sabah tae ve jin hyunga da attım. Kahvaltıyı bizde yapıp öyle okula gidecektik sen gelmediğin için bizde yaptık. Seni beklemediğimiz için özür dileriz" ahh doğru ya ben ben mesaja bakmayı unutmuştum. "Sorun değil jungkook ben mesajınızı görmedim zaten. Eee siz napıyorsunuz?" "Hyung babamlar yeni bir konu hakkında araştırıyorlar." "Ne konusu bu jungkook, yani babam eğer bir konu hakkında araştırma yapsa burada olurdu. İş görüşmesi için yurt dışına çıkmazdı." "Hyung bu öyle değil. Yani gazete de okudum. 4 tane kız 2007 yılında kaybolmuş ve bulunamıyor. Onları arıyorlar. Araştırmalara göre bir tanesinin adının jisoo olduğu söyleniyor. Kız işkence edilmiş sonra kaçırılmış. Kanıtları var. Han nehrine yakın yerler de ki bir kulübe de işkence görmüş ve kaçırılmış. Hala bulunamamış ama. Babam bize kanıtları bulmamızı söyledi. Çünkü babalarimizin hepsi bizim ajan olmamızı istiyor. Bu yüzden bu görevi bize verdiler." "Ahh kookieciğim bizden ne gibi birşey yapmamızı bekliyorlar anlamıyorum. Biz daha okuyoruz." "Taeciğim bizden birşey beklemiyorlar. Bizden ikişey bekliyirlar. Birincisi han nehrine gidip kanıtları bulmak ikincisi ise kanıtları internette paylaşmak. Yani para için de olabilir." Yolda böyle konuşurken okula vardığımızı okul müdürünün sesinden anladım. Birşey anlatıyor olmalıydı.
Okuldan içeri girdim ve bahçede ki hayvansı varlıkların arasına karıştım. Birden yanımda oluşan bir vızıltı sesi duydum. Yanıma baktığımda ise mina'yı gördüm. Tek amacı benim dikkatimi çekmek. Bu yüzden vızıldayıp duruyor. Aslında ben bunun ile sevgili olmak hiç istemiyordum. Sırf babası yüzünden sevgili gibi takılmak zorundayım. "Merhaba sevgilim. Sabah sana mesaj attım. Neden bakmadın?" Yine o yapmacık hali ile konuştu. "Neden bana mesaj atma gereği duydun ki sanki senin ile birlikte olmak istiyirdum. Boşu boşuna heveslenme tamam mı?" Onun suratında ki o yapmacık sevimliliğinin yerine daha yapmacık bir üzüntü oluştu. Sonra alaycıl bir kahkaha atıp "ah jiminim benim küçük burunlum. Benim ile istemeyerek olabilirsin ama ben senin ile isteyerek oluyorum bunu o güzel kafana sok." Yine o iğrenç bir gülümseme yine ve yine midemin bulantısı ve o iğrenç ellerini saçıma sürmesi beni bir kez daha sinir ederken onun pis ellerini saçımdan hızla alıp ittim. "Bir daha benden izinsiz bana değil eşyalarıma bile dokunma anladın mı? Şimdi ben gidiyorum peşimden gelme. Çünkü sen benim um-rum-da bi-le de-ğil-sin. Hemen onun yanından çekilip bizimkilerin yanına gittim.
Ahh şu duruma bak. Momo jin'in koluna girmiş, jin ise onu kolundan çekmeye çalışıyor. Naeyon taehyung'a aegyo yapıp onu güldürmeye çalışıyor. Tabii ki de taehyung'un hiçbir mimiği bile kıpırdamıyor. Aaaaa tzuyu jungkook'u öpmeye çalışıyor. Cidden illa benim mi olmam lazım. "Hey millet herkes kendi işine. Çocuklar az bi gelsenize benimle. "Hemen geliyoruz hyung." Ben olmazsam olmaz. Babam ile bu akşam konuşup şu kızlardan kurtulmanın yolunu bulmalıyız.
"Herkes buraya baksın size çok önemli birşey söylemem lazım çocuklar." Müdürün sesi ile oraya döndük. Aslında müdürü hiç dinlemişliğim yok ama önemli birşey söylemek istiyorum ya da size çok önemli birşey söylemem lazım derse önemli bir konu oluyor. "Bakın çocuklar size de bu haber gelmiştir. Ama ben yine de size söylemek istiyorum. Belki bilmeyen kişiler vardır aranızda." Ne diyecek yine bu adam okul dans gösterileri ile ilgili mi? Kesin onlar ile ya da geziler ile ilgilidir. "Bakın çocuklar bu haber daha dün okulumuz da ki park jimin, jeon jungkook, kim seok jin ve kim taehyung adlı arkadaşlarınız ailesi tarafından yayıldı. Arkadaşlarınızın ailesi bir araştırma yapmak için bir araya geldi. Sonra Bay Jeon ailesi tarafından araştırılıp öğrenilen 2007 yılında oluşan bir tür olay bu. Yani araştırmalara göre 2007 yılında 4 tane kız kaybolmuş ve bir daha hiç haber alınmamış. O olaydan sonra bir kez haberlere tanık olmuş ama bir daha kızlar ne görülmüş ne de duyulmuş. Anlayacağınız çocuklar sizleri korumak amaçlı bir araştırma yapılıyor ve o kızlar aranıyor. (Aklıma müge Anlı geldi. Jdjdjejdndnsjsjd) kızların 2007 yılında ikisi 10 birisi 11 birisi ise 12 yaşında olduğu tespit edilmiş ama kızlara ait hiçbir foto bulunamamış. Yani bugün isteyen eve gitsin. Ama istemeyenler için okulda ders işlenecektir." Müdürün anlattıkları karışık gözükse de bu işin içinde bizde varız. Bu olayı babamlar açtı ve işin içine bizi de almayı unutmamışlar. Bu akşam han nehrine gidip bunu araştıracakmışız. Aslında zor birşey değil. Ama bulamazsak babam bu işe bizi daha çok bulaştırır. Cidden bizim işimiz zor.
~~~~~~~~~~~Selamcıklar. Biliyorum en olmayacak yerde kestim. Ama yeni bölüm daha bomba gelecek merak etmeyin. Ayrıca sizden çok rica ediyorum okuduysanız oy ve yorum yapın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ~~Bangtanpink
Fanfictionshipler jirose jinsoo Taennie liskook içi ile ilgili birkaç bilgi özel smut yerleri olacaktır. çoğu yerler film ve ya dizelerden alınmıştır. +18 yerler, korku ve şiddet içeren çoğu yer vardır.