M-am trezit din cauza galagiei din avion,auzeam țipete asa ca m-am hotărât sa deschid ochii sa vad ce se întâmplă.M-am uitat la Tae cum il aleargă pe Hobi pein tot avionul,apoi Hobi s-a impiedicat si a cazut.Au cazut amandoi peste mine si Yoongi,si eu si le începând sa ii injuram cat ne tineau gurile.
-Daca tot v-ati trezit nu vreti sa va jucati adevar sau peovocare?
-Avem noi fețe cu chef de joaca?
Noi vrem sa dormim,spunem eu si Yoongi împreuna.
Toti am început sa râdem,dar cand nu eram atenti Tae la sărutat pe Hobi.
-A fost o provocare,trebuiau sa faca aceeasi provocare ca în "The Rookie King".
M-am dus langa tata si i-am tastat "Înțelegi română"?
-Da,de ce?
-Pentru ca sunt curioasa cum de baietii sunt asa de prietenosi cu mine?
-Pai văzându-mi reactiile la unele conversatii la telefon cu mama ta m-au intrebat daca e vreo problema.Eu le-am povestit tot ce stiam despre tine si despre relatia dintre mine si mama ta.
-Tot e ciudat.
-E diferenta de educatie dintre cele doua țări.
Tae vine usor in spatele meu si imi spune "Vorbeste si tu in coreeana".
-Nu iti place sa vorbeasca cineva ceva si tu sa nu înțelegi nu?
-Nu prea ,ma simt bârfit.
Jungkook m-a tras langa el si, si-a pus bratele in jurul meu ,dar de data asta l-am îndepărtat si m-am pus pe canapea.
-Nu te mâncam,spune Jungkook.
-Nu el,spune Jimin.
-Vorbea cap de cățel,scot limba la el.
-Poate vrei sa ramai fara ea,spune Jimin.
-Stai acolo ca stai foarte bine.
Yoongi ma trase usor langa el punându-și bratele in jurul gâtului meu,iar piciorele mele peste ale lui.Îmi dadea o senzatie ciudata asa ca am încercat sa îl îndepărtez.
-Haideți,jucați si voi!
Jimin m-a tras de mâini si am cazut peste el.Fețele noastre erau destul de apropiate,bine ca nu îl avem bias ca muream de rusine daca mă mai înroșeam odată.M-am dat în spate si l-am tras pe Yoongi de picior ,el căzând în fund lângă mine.
-De ce ai facut asta?se strâmbă la mine ca un copil mic.
-Chiar trebuua să mă lași să cad peste Jimin?
-Are si el nevoie de o iubită,se simte singur.
-Ascultă,eu nu am venit la tata ca să îmi fac vreun iubit.
-Yaa,doar glumeam.Mi-a fost lene să te țin.
-Koala morocănos și leneș.
-Parcă ai avut un advertisment în legăturà cu porecla asta.
Jimin m-a prins de încheieturi la spate ,iar Yoongi începe să mă gâdile.
Râdeam ca o crizată pentru că detestam să fiu gâdilată.
-Bine,gata,nu mai spun.zic asta printre cele sute de râsete.
Mă dureau obrajii si burta în ultimul hal ,iar Yoongi se mai si holba la mine.Jin nici nu știu de unde a răsărit,m-a ajutat să mă eidic și mi-a dat o sticlă de apă.
-Vă rog să vă îndreptați spre locurile voastre.spune pilotul.
M-am așezat pe un loc la întâplare,nimerind între Namjoon si Hobi.
După aterizare am fost mai mt decât fericită să simt aer proaspăt în jur,îmi era puțin frig pentru că etam îmbrăcată în tricou și pantaloni scurți.Mi-a dat tata un hanirac si o șapcă ,rugâdu-mă să țin privirea în jos și să nu îi dau drumul de mână lui Jin.
O mulțime de fane țilau pe lângă bodyguarzi băiețiilor.Ne-am croit drum și am ajuns la mașină.
-Ne oprim să mâncăm în oraș sau mergem direct acasă?
-Mai bine mergem acasa,HeRin o să răcească.
-Sunt în regulă.
-Îți tremură picioarele ,îmi trase șapca pe ochi.
-Instinctele de mămică își fac apariția.
-HeRin,daca știu și îmi place să găteac asta nu înseamnă că sunt ca o mamă pentru ei,asta e treaba lui Namjoon.El e liderul.
Cred că tocmai l-am supărat pe Jin,mă simt prost.Știu că nu i-am spus ceva foarte rău,dar el tot s-a supărat.
-Îmi pare rău dacă te-am supărat.Poți ierta o Army?
M-a privit încă supărat,apoi a zâmbit și m-a luat în brațe și m-a ciufulit puțin.
-Și cine e biasul tău?Namjoon și Hobi încep să își dea coate.
-Nu fac discriminări ,toți aveți calitățile voastre,spun încercând să mă scot.
-Să te și credem,spune Yoongi.
-Bine m-ai prins.Orice ai face Tae măasă rece.
Încerc să peivesc oriunde,dar nu la el.Yoongi mă luă de mână și îmi zâmbi.Am rămas puțin uimită.Yoongi nu zâmbea foarte des.I-am zâmbit aproape instant,nu m-am putut abține.
-Am ajuns.
Tata opri mașina în fața unei case albe cu doua etaje.Mi-am văzut bagajele aici și mă întrebam"Oare o să loxuiesc aici,cu ei?".
Până să apuc să întreb asta ,tata îmi spune:
-HeRin să îți arăt canera ta, să îți poți pune niște haine mai comode.
Am urcat treptele și am mers până în capătul holului,deschizând ușa și lăsând camera la vedere.Avea pereții albastru deschis,un pat mare și alb,un birou destul de mare cât săpot scrie și avea loc pentru un laptop și avea și un dulap destul de mare.Am deschis o altă ușă a camerei pe care nu o observasem până acum.
Bun,deci este o baie,scot repede niște haine și intru în încăperea cu gresie și faianță albastre.
După aceea cobor jos ,găsindui pe toți în living și așezând masa,cu excepția lui Jin care era în bucătărie și pregătea mâncarea.
-Bună alegere a hainelor ,pentru că după ce mâncăm facem exerciții să rămâi în formă.
-Da ,JungKook ,o să le fac în vis pentru că mi-e somn.
Jungkook mă trage de mână înspre el,izbindu-mă în pieptul lui,îmi prinse încheieturile mâinii și îmi spuse:
-Nu vrei să arăți bine?
-Tu nu vrei să te pleznesc?
-Scuze ,nu mă refeream la asta.Îmi pare rău,micuț-o.
Mi-a dat drumul la mâini ,iar Yoongi,își strânse delicat brațele în jurul taliei mele.M-am uitat în sus la el,iar el îmi zâmbi.Omul ăsta vrea să mă omoare?Un zâmbet ca acela ar omorâ pe oricine,e o frumusețe.
-Nu-l asculta,noi facem exerciții în somn,e modul nostru de a arde caloriile.
-Koala,Jin mai are mult de pregătit la mâncare?
-Nu,mai are puțin,cel puțin așa a spus.