Seni Seviyorum

27 3 0
                                    

En ust kattaki odaya kiyafetlerimi yerlestirdim cok yorgundum . Bodruma indim ve yataga uzandim , telefonumu elime aldim ve Duru'yu aradim fakat bir erkek acti telefonu . "Alo ?" dedi bu sesi taniyordumm "Cagri ?!?!?" dedim sinirle "Asena !?!?!" dedi saskinlikla.Sinirlendim kendini ne saniyodu bu cocuk . Sinirli bir bicimde "Hayirli olsun !!" dedim ve cevap vermesine izin bile vermeden telefonu kapattim. Aglamaya basladigim sirada kapi aniden acildi . O anki korkuyla sicradim . Gelen ailenin okuzu Bartuydu . "Ne var !?!?" dedim aglayarak yuzu gulerken birden asildi "Agliyor musun sen ?" dedi sakince bana "Evet gormuyor musun !?!?!?" diye bagirdim. "Hangi salak yapti bunu sana !?!?!?" dedi sinirlenmisti "Tanimazsin" dedim "Sen soyle ismini bulurum ben !!"  "Cagri , Cagri Gungor" "Tamam neyse hadi hazirlan yemek yiycez" dedi ve gitti yukari cikip dus aldim saclarimi ev topuzu yapip altima kot sort ustume İrlanda bayrakli tisortumu giydim ayagima lila converslerimi giyip asagi indim . Herkes bana bakiyordu bense "Hadi yemek yiyelim karnim accc !!" diye bagirdim . Bartu sadece guldu ve "Araba hazir madam onden buyrun" dedi disari ciktim arabaya bindim . Bartuda bindi ve arabayi calistirdi "Digerleri gelmiycek mi ? " diye sordum "Onlarin karni tokmus" dedi.Peki der gibi basimi salladim.Geldigimiz yer cok luks bir restorandi . Yemegimizi yedikten sonra ara sokagin birine girdik "Burada elimiz tutmalisin" diye fisildadi "Peki" dedim cunku korkuyordum. İceri girdik arkadaslarinin yanina gittik "Asena bak bu Gabe , bu Ancy , buda sevgilim Lauren" gulumsedim "Meraba" dedim sakince .Bartu Lauren ile bir odaya gitmisti. Gabe ile Ancy de opusup duruyorlardi onlardan biraz uzaklasip bir koltuga oturdum o sirada biri beni cekistirdi koridor gibi bir yere goturdu kim olduguna bakmak istedigim sirada bana "Selam" dedi bu sesi taniyordum "Gurur !?!?!?" dedim sevincle "Asena !!" dedi ve o anda boynuna atladim "Ne isin var burda ?" diye sordum "Senin icin geldim" dedigi an gozleri parladi sasirdim "Nasil yani?" "Artik anlasana be Asena" "Ney-" dememe izin vermeden dudaklarima yapisti onu opmek bana mutluluk veriyordu galiba asik olmustum "Seni seviyorum" diye fisildadi "Bende seni" dedim mutlulukla. El ele tutusup iceri girdik Bartu ve Lauren da gelmisti. "Sen nerede kalicaksin canim ?" diye sordum Gurura "Sizin yan tarafinizda bir ev var orasi abimindi abim Turkiyeye tasininca bana kaldi orda kalicam" dedi cok sevindim "Yasasin" dedim derken esnedim. "Bartu artik gitsek uykum geldi" dedim ama Bartu reddetti Gurur atladi "İstersen ben birakiyim eve seni" dedi Bartuya baktim "İyi o zaman ben eve gidiyorum Bartu haberin olsun" dedim o da basini 'tamam' der gibi salladi ama sinirliydi . Arabada sessizlik vardi Gurur sessizligi bozdu "İstersen bende kal " "Bilmiyorum Katrine izin verir mi ?"

  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kamkiler sizce guzel mi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Buyum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin