Marinette'ten
Adrian ve Luka'yla olan konuşmamızdan sonra son dört dersede girmiştim. Ve sonunda okul bittiğinde hemen eve gitmiştim. Şu anda ise evde, odamda ve yatağımın üzerinde oturmuş sosyal medyada geziniyorum. Aslında daha çok Adrian'ın paylaştığı fotoğraflara ağzımdan sular aka aka bakıyorum.😁 Tam o sırada camda duyduğum tıkırtıyla o tarafa döndüm. Ve kara kediyi görmemle korkudan yatağımdan düşmem bir oldu.
- Arhhhhgg acıdı yaaa.
Kare kediye kızgın bakışlarımı yollarken ayağa kalktım ve ona camı açtım. Gidip yatağıma oturdum ve kara kediye baktım. Hala camda durmuş bana bakıyordu. Düştüğüm için biraz kızgındım. Bu yüzden de hafif sinirli bir tonla;
- Dünyadan kara kediye beni duyan var mı?
Kara kedi: Ha?
- Gelmeyecek misin diyorum? Yoksa oraya yuva kurmayı mı planlıyorsun?
Kara kedi: Aaa ta-tamam ge-geliyorum.
Dedi ve hemen yanıma geldi. Sonraaaa...
Kara kedi: Özür dilerim Marinette.
- Neden?
Kara kedi: Şeyy hani camına tıkladığımda korkup yataktan düştün ya o yüzden.
- A o mu? Sorun değil ben böyle düşmeye alışığım.(kıkırdar)
Kara kedi: İyi misin peki?
- Evet iyiyim teşekkürler. Peki sen nasılsın?
Kara kedi: Bende iyiyim.😊
- Peki buraya neden geldin bir sorun mu var?
Kara kedi: Yooo canım sıkıldı sadece. Ben de eğlenceli birilerini aramaya başladım. Ve sonunda da buldum.😉
- Hımmm. Peki o zaman madem eğlence istiyorsun. O zaman bizde eğlenelim.😁
Kara kedi bana şaşkın şaşkın bakarken bende gidip müzik çalarımdan en sevdiğim şarkılardan birini açtım.
- Hadi kara kedi!
Kara kedi bana hala şaşkınlıkla bakıyordu bende ona kısa ve öz bir biçimde anlattım.
- DANS!!!
~2 saat sonra~
Kara kediyle beraber nefes nefese kendimizi koltuğa attık. Saate baktığımda 2 saattir dans ettiğimizi farkettim. Çok şaşırmıştım. Kara kediyle eğlenirken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım bile. Neyse saat geç olmaya başladı bu yüzden kara kediyi yavaş yavaş göndersem iyi olacak.
- Kara kedi baksana resmen 2 saattir dans ediyoruz.
Kara kedi: Evet Marinette seninle eğlenirken zamanın nasıl geçtiğini farketnemişim bile.
- Bende ama geç oldu kara kedi istiyorsan artık eve git. Ailen seni merak edebilir. Onları endişelendirmek istemeyiz değil mi?
Kara kedi: Aynen artık eve gitmeliyim.
Tam camdan çıkıp gidecekken durup arkasına döndü. Ve;
Kara kedi: Bu gün için çok teşekkür ederim Marinette.😊
- Asıl ben teşekkür ederim kara kedi.😊
Kara kedi: Görüşürüz Marinette.
- Görüşürüz kara kedi.
Kara kedi gittikten sonra pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa bıraktım. Bu gün olanları düşünürken iyice uykumun geldiğini farkettim. Bugün baya bir yorulmuşumtum. Tikki'ye 'iyi geceler' diledikten sonra kendimi uykunun o tatlı kollarına bıraktım...
Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım bölümü beyenmişsinizdir. Eğer beğendiyseniz 🌟 butonuna basmayı ve yorum yazmayı unutmayın. Sizi çok seviyorum...
😻🐞😻MUCİZEVİŞ KALIN😻🐞😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
😺 Little Kitty 😺
RandomParis'in kahramanı genç bir kız, Küçük bir kedi, 😺 Kötü bir lanet, Ve onların yaşadıkları olaylar, Peki ya bu olaylar büyük bir aşkıda yanında getirirse ne olur? İşte bu sorunun tüm cevapları bu kitapta saklı. İYİ OKUMALAR 😻😻😻