200

228 23 7
                                    

Bum! Jak już mówiłam. Family friendly rozdział o podobieństwach postaci z YS. Włączcie sobie muzyczkę i rozsiąćcie wygodnie, gdyż znowu będę bredzić.

***

Zacznijmy od Oki Ruto. Tu stwierdziłabym iż Misaki Fujioka z anime Another. Na Mei mi nie pasuje, gdyż nie ma opaski na oczko. W sumie to Misaki miała inny kolor włosków ale walić xD

Co do Saki Miyu... Wszyscy wiemy, że Hatsune Miku z japońskiego syntezatoru głosu "Vocaloid" xD. A tak apropos Vocaloidów, to właśnie słucham japońskiego coveru piosenki Miku, przypadek?

Kokona Haruka. No to ten, Teto z Vocaloidów. Wprawdzie YandereDev powiedział, że Kokona nie miała być ani trochę podobna do Teto, to i ta jest podobna. A skoro o Teto mowa, to Urhara wstawiał jej wstawkę w dalszych odcinkach YS. Kiedy się o tym dowiedziałam to aż dostałam zawału. Tak wiem, zbaczam z tematu.

Supana Churu. Tu już mogę zaryzykować Mei Misaki z Another, gdyż ma opaskę na oczko. Cóż... Uznajmy iż to córka Kouichi'ego i Mei, okej?

Kokuma Jutsu. Minene Uryuu z anime Mirai Nikki w krótkich włosach? Hm... Można tak powiedzieć. Btw w RP Kokuma jest terrorystką więc no xD

Dafuni Bureiku i Berumy Dinkuri komentować chyba nie muszę, wszyscy wiemy co kierowało Devpai'em. Zapewne tworzył je po ostrej imprzezce. Nachlany. Nieważne. 

Homu Kurusu  przypomina mi Kagamine Rin z Vocaloid po wielu operacjach plastycznych, farbowaniu i mutacji w cyborga, iks de. Tak wiem, nikomu by to na mózg nie przyszło.

Shoku Tsuburaya... Kiedy zobaczyłam jego loczek od razu na myśl mi przyszedł Włochy Weneckie z anime Axis Powers Hetalia, nikt więcej. TO PRZEZ LITWĘ. 

Seiyo Akanishi... Hej, mamy cyborg!Rin, więc czemu on nie może być Lenem Kagamine z Vocaloidów, ne? 

Przyszedł czas na Shina Higaku. A więc... No, można go uznać chyba za Kyouchi'ego Sukami z mangi Kaidan Nikki. Chociaż z trudem. 

A Daku Atsu znowóż wygląda na Tomohiko Kazami z Another. Chyba nie pomyliłam jego imienia i nazwiska, nie? Nigdy nie potrafię go spamiętać, phhhy.

Fureddo Jonzu, Rojasu Norubiru i Sukubi Dubidu - tak samo jak Dafuni i Beruma. Meh meh.

I to już koniec porównań. Bo ten, ja nie za bardzo w fandomy, oke.

A, sorki. Jeszcze Budo Masuta mi przypomina Nevrę z gry Eldarya, ale to już inna bajka.

***

co do kontynuacji

ZRÓB MI KTOŚ OKŁADKĘ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ZRÓB MI KTOŚ OKŁADKĘ

***

Zaraz, zaraz! Zostań tu jeszcze!

22.1k wyświetleń, 4.2k gwiazdek i ponad tysiąc komentarzy w PÓŁ ROKU?!

CZY WY JESTEŚCIE ZJEBANI CZY ZJEBANI?

Ale...  Arigato~ Kocham was. Mocno.

 Mocno

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
;; ONLY DDLC FANS UNDERSTANDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz