6*

251 31 240
                                    

+9052**: ilk tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun? (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: depresyondayken bulmuştun beni, yani hayatımın en berbat döneminde. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: kendi içime kapanmıştım o zamanlar, kimse ile iletişim kurmuyordum, ne yazılı ne de sözlü olarak. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: tek başıma tüm gün müzik dinliyordum ve diğer yaşıtlarımı izliyordum, onlar sosyal ve mutluydu ancak ben değildim. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: nefes alamıyor gibi hissediyordum o zamanlar, gerçekten de bunalmıştım. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**:  resmen ölü gibiydim, ki hala da öyleyim. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: birçok kez intihar girişiminde bulunmuştun seninle konuşmaya başlamadan önce, ancak hepsi başarısız olmuştu çünkü cesaretsizin tekiydim, hep yarım kalıyordu girişimlerim. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: seninle konuştuğum gece o girişimlerimden birini tekrardan deneyecektim, ancak bu sefer kararlıydım, o gece intihar edip bu hayattan kurtulacaktım. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: ancak o gece sen gelmiştin Ege, beni bu planımdan vazgeçirmeye çalışmıştın. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: ve başarmıştın da, o anlığına planımdan vazgeçmiştim senin sayende. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: seni sevmiştim o gün Ege. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: seni gerçekten sevmiştim. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: o gece kimse benimle konuşmazken sen benimle konuşmaya çalışmıştın ya, o zaman senin ne kadar harika biri olduğunu anlamıştım. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: sen mükemmeldin Ege. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: hatırlıyor musun, bundan birkaç ay sonra bana, beni sevdiğini söylemiştin. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: benim gibi asosyal, depresyondan çıkmak için sürünen zavallı bir insanı sevdiğini söylemiştin. (Mesajınız iletilemedi.)

+9052**: o an beni gerçekten sevdiğini düşünmüştüm.

+9052**: ancak yanılmışım, değil mi Ege? (03.21)

lovelyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin