§~1

129 6 2
                                    

Başlamadan uyarayım tamamen eğlenmek amacıyla yazıyorum. saçmaliklar bol. rahatsiz olcaklar okumasin.

Kimsenin hayatı mükkemel değildi ki benim öyle olsun. o toz pembe hayatlar hep hikkayelerde... Malesef. hayır yani anlamıyorum. hayatta başlarken 'easy' yerine 'hard' mı dedim acaba? tamam yine saçmaladım. merhaba ben ciddi ortamların saba tümeri 'Irmak Deniz Şekerler' ismimde bile var bişeyler. ırmağın arkasından deniz gelirmi ya?? annem ve babam beni yurtdışına göndermeyi istiyorlar. bunu istemiyorum ama 'Gitmeğğk zorundağğzıın Kardeşcağğğn' diye başımı şişiren abim yüzünden kabul etmek zorunda kaldım. anne ve babamın baskısıda var tabi. -.-

Şuan bavulumla sevişiyorum. evet. evet. yanlış duymadınız. kapatamıyorum bavulu! Lanet girsin! üstüde zıpladım,oturdum. aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım. en sonda pes edip abimi çağırmak için odamdan çıktım ve abimin odasına girdim. girmemle gördüğüm şeyden dolayı gözlerimi kapatma gereği duydum.

"Ya abiiğ git bişey giy üstüne yaaa!" banyodan yeni çıkmış olacak ki. sadece belinde havlusu vardı.

"Tamam giyindim ne istiyon dino?" deniz ismimle dalga geçiyir namısız vicdınsız.

"Bana bir daha dino dersen o dilini eline veririm! neyse bavulumu kapatamadım da" Yüzünde hüzünle dolu bir sırıtış oldu.

"Benim sana dino dememi bile özleyeceksin" diyip bana sarıldı ve odama gidip bavulumu kapattı. o lanet adı özlemeyeceğim abicik yanılıyordu. abime bavulumu aşağıya getirmesini sòyleyerek koşarak merdivenleri indim ve annemlere sarıldım.

"Bak kızım seni göndermek istemezdik ama mecbur kaldık" mercur kalmismis.

"Bu mecburi sebebinizi òğrenebilirmiyim?"

"Vakti geldiğinde öğreneceksin bebegim." diyerek sarıldı annem bana. bu gizlilik fazlaydi. tek bildiğim amcamlarda kalacağımdı. abimi ,annemi ve babami son kez öpüp evden çıktım. beni hava alanına götürecek taksiye binmeden ònce son bir kez daha arkamı döndüm ve aileme el salladım. burayı çok özleyecektim. Fazlasıyla hemde...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GRİ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin