ARKADAŞ

673 24 7
                                    

Medya= selin

Sabah annemin bağırışlarıyla kalkmak zorunda kaldım. Banyoda işimi hallettikten sonra kahvaltıya indim. Ama babamı göremedim
Ben " anne babam nerde?"
Annem"erkenden işe gitti. Benimde gitmem gerekiyo ama farkındaysan okulun başlıycak biz sana burda bi okul ayarladık. Gidip formalarını alıcaz sonra ben işe sende eve."
Ben" tamam" diyip kahvaltıma oturdum. Sonra masadan kalkıp"ben üstümü giyiniyorum"
Annem" tamam bekliyorum çabuk" hemen yukarı çıkıp kıyafetlerimi giydim.

Aşşağı indim Annem" kızım bu kıyafetler fazla açık değilmi?"dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşşağı indim
Annem" kızım bu kıyafetler fazla açık değilmi?"dedi.
Ben"bi şey olmaaz." Evden çıktık
Yürüyerek gittik. Formalara baktık sade bi etek ve yine sade beyaz ufak arması olan gömlekti.bedenime göre deneyip aldıktan sonra
Annem"kızım ben çok geç kaldım sen burdan eve tek gidebilirmisin?"
Ben" giderim sorun degil sen geç kalma görüşürüz"
Annem" görüşürüz tatlım" etrafı inceleyerek eve doğru gitmeye başladım. Yolda giderken diğer kaldırımda bir kız elinde bir sürü poşetle yürüyodu yada  yürümeye çalışıyordu  desek daha doğru olur. Kız birden takılıp düştü. Hemen o tarafa koştum.
Ben" iyimisin?"
Kız" ahh sanırım iyiyim"dedi.
Elimi uzattım kız gülümseyerek elimi tutup kalktı.
Kız"annem tüm alışverişi bana yükledi şu halime bak"
Ben"ne tarafa gidiyosun?"
Kız"ilerdeki sokaktan donücem."
Ben"bende ordan gidicem yardım edebilirim bu arada adın ne?"
Kız"selin ya seninki?"
Ben"melis"
Selin" gerçekten Sağol bu poşetler yüzünden eve sağlam varamayabilirdim"dedi. Ikimizde güldük.
Selin" seni neden hiç görmedim ben?"
Ben"normal çünkü daha yeni taşındık."
Selin" okula yazıldınmı?"
Ben"annemler bi okula kaydetmiş ama ismini hiç sormadım."
Selin" büyük ihtimalle aynı okula gidiyoruz çünkü buraya yakın tek okul var "
Ben" bu süper olur"
Selin " aynen öyle zaten okul sürtük dolu senin gibi birini tanımak güzel"
Ben" neden öyle söyledinki?"
Selin" okulumuzun popüler çocukların götünde dolaşanlarmı dersin, kıçını daha kapatmayan etekler giyen kızlar Ayy bak gene sinir geldi"
Ben" çok itici peki bu popüler çocuklar kimmiş?"
Selin" e onlarıda okulda görürsün zaten okulda da beraberiz " diye sohbete devam ederken ikimizde birden durduk
Ben" benim evim burası" dedim.
Selin " e benimkide hemen yanındaki ev ooo kızım süper bundan sonra iyi arkadaş olucaz gibime geliyo"
Ben" aynen öyle ama çok konuştuk hadi git" dedim. Ikimizde gülerek evlere girdik. Biraz  telefonda takıldım ama canım acayip sıkılıyo. Bende selinle takilmak için onlara gittim. Kapıyı çaldım galiba annesiydi bu kadın
Ben" merhaba ben seline bakmıştım evdemi acaba?"
Annesi"evet canım evde ben annesi hanife."
Ben"bende selin efendim memnun oldum."
Hanife abla "geç içeri kızım ben selini cagiriyim."  Selini çağırmaya gitti. Selin Aşşağı indiğinde
Selin" hoşgeldin  gel odama çıkalım. " beraber odasına çıktık.
Ben"kızım sıkılmadınmı ya odada durmaktan?"
Selin" kızım ben alıştım adam gibi takılacak biri yoktu ki hiç"
Ben" ama artık ben varım bu yüzden kaldır kıçını dışarı çıkalım biraz"
Selin" doğru lan bende çok sıkıldım hazirlanalım  kısmet çıkar belki." Diyip gülmeye başladı.
Ben " manyak yaa iyi bende hazirlanmaya gidiyom 10 dakikaya kapının önünde ol." Diyip çıktım.  Eve gittim anneme çıkacağıma dair mesaj attım ve üst ne giysem diye düşünmeye başladım. Sonunda karar verip giyinmeye başladım.

Giyinip hemen ufak makyaj yapıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyinip hemen ufak makyaj yapıp çıktım. 
Selin" of of fıstığa bak be taş gibi olmuşsun kız" güldüm. 
Ben" sende çok güzel olmuşsun bebek" oda bi pantolon ve göbek üstü giymişti. Gülüşüp yürümeye başladık.
Ben" ee nereye  götüruyosun bizi?"
Selin" vallaha burda bi park var büyük bi yer tüm herkes orda kucuklerden cok büyük çocuklar gelir oraya" diyip piç piç bakmaya başladı.
Ben " ee gidelim o zaman"
Selin" vallahi çok eğlenicez biz senle" parka doğru gittik. Gerçekten de bir sürü genç vardı.  Bi banka oturduk.
Selin" kızım sağımızdaki bankta  bir topluluk var ve burayı kesiyolar."
Ben" hadi be ee napıyım bakiymmi ?"
Selin" bak sakince " dönüp baktım ve çocuklar cidden burayı dikizliyolardı. Ve baya yakisiklilardi  yani .hemen önüme döndüm."takmıyomuş gibi yapalım selin " "ama takıyoruz" 

"gerizelalı öyle değilmiş gibi yap işte"  "tamam be" selin "kanka bu tarafa doğru geliyolaar" ben"tamam doğal davran" "he he ondan" çocuk"selam kızlar" selin "selam"bende hemen kafamla selam verdim.çocuk "tek olduğunuzu görünce gelip selam vermek istedim. bizimle ilerdeki çadırda oturmak istermisiniz?" birbirimize bakışırken selin"ee olur tabi"seline oha kızım yavaş biraz dermiş gibi bakarken ve evet böyle bir bakış var. selin tabiki de anlamayıp salak gibi bakıyodu. gerçi anlasa takarmıydı düşündürür. hep beraber çardağa oturduk ve tanışma faslı geldi. dört kişilerdi berkan,semih,serkan ve burak bizim yanımıza gelen burak gerçekten kibar bi çocuğa  benziyodu sohbet ederken berkan "melisa sen yeni taşındık demiştin okula yazıldın dimi?"  "evet yazıldım sizinle aynı okuldayım galiba çünkü buraya yakın tek okul varmış." berkan  "aynen bundan sonra beraberiz okulda bize emanetsin" diyip göz kırptı. "kendimi korumamı gerektiren bi olay olmaz zaten herkesle konuşan bi insan değilim ama eğer bir şey olursa da kendimi koruyabilirim yinede sağol"  berkan "bizim okul senin geldiğin okul gibi değil zaten gelince kendinde görürsün güzelim" burak "aynen öyle bir şey olursa geliyosunuz" tipik erkekler selinle birbirimize bakıp göz devirdik alttan alttan. ben"tamamdır" dedim. telefonum çalınca hemen açtım annem arıyodu . " kızım geç olmadan gel yemek yiycez " "tamam anne görüşürüz" hepsi beni dinliyodu. serkan "gidiyoruz deme daha yeni oturduk." "yenimi bii saate bak saat dokuz kaç saattir oturuyoruz " serkan "ne çabuk geçmiş zaman " semih koluma yapıştı "az daha kalın noluur "  dedi. "malesef semihçim gitmemiz gerek hadi selin" "tamam hadi kalkalım " ikimizde görüşürüz diyip kalktık. bugün gerçekten eğlenceliydi. heleki semihin şebekliği sonrada berkanın onun kafasına vurması bizi baya güldürdü. selinle evin önüne geldiğimizde selin "iyiki buraya taşınmışsınız kız " diyip üzerime atladı . "lan boğuluyorum bırakk" selin "ayy pardon fazla şey ettim "   " bize gelsene bizimkilerde yemek yiyiyo beraber yeriz "  "olur kanka anneme bi haber veriym " dedi.arayıp haber verdikten sonra beraber içeri geçtik. " annee biz geldik "  "hoşgeldiniz kızlar merhaba kızım sende hoşgeldin " " anne bu selin arkadaşım yan evde oturuyo  yemekte bize eşlik edicek" " memnun oldum kızım e  hadi sofraya yemekler soğuycak."   sofraya geçtik babamla da tanıştılar . yemekten sonra odaya geçtik. selin" bugün nasıldı ama ben çocukları çok sevdim hele semih " diyip gülmeye başlayınca tutamadım kendimi bende gülmeye başladım. biraz sohbet ettikten sonra selin geç olduğu için eve gitti. burda kal dedim ama bidahaki sefere dedi. bende açelyaları özlediğim için onları aradım selini onlara anlattım zaten en kısa zamanda onları tanıştırıcaktım sonra yeni tanıştığımız çocukları anlatınca burak biraz tepki göstersede iyiliğim için söylediğini bildiğim için bir şey demedim. biraz daha sohbet ettikten sonra uykum geldiği için kapattım ve yatağa girdim. yorgun olduğum için hemen uykuya daldım.

BENIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin