Sabah telefonumun melodisiyle kalktım. " Sabah sabah rüyanda mı gördün kızım bi uyutmadin " Selin
" Kalk kız yataktan bugün tatilimizin son günü yarın okullar açılıyor. Bugün yiyip içip gezicez ve seni 10 dakka sonra aşağıda bekliyorum."
Diyip suratıma kapattı. Etrafımda zaten bi tane normal yokki diye söylene söylene kalktım. Elimi yüzümü falan yıkadım. Ve üzerime birşeyler geçirip hemen çıktım.( Giydiklerinin temsili )
Evden çıktım ama salak hala dışarı çıkmamış. Gittim kapısını çaldım anca indi. " Bide bana çabuk ol diyorsun." " Napiym kızım allahallah bekleyiver 2 dakka " " hadi yürü yürü" ". Nereye gidiyoruz " " ilk önce ilerde bı kafe var oraya gidelim" kafeye doğru yürümeye başladık. İlerden ateş bize doğru geliyordu. Beni gördü ve gulumseyip selam verdi . Bende gulumseyip selam verdim. Ve hızlıca gitti galiba işi vardı. Selin " oha kızım sen onu nerden tanıyorsun?" Ben " ilk geldiğimiz gün tanışmıştık beni köpekten kurtarmıştı biraz rezil olmuş olabilirim ama olsun." Diyince tabi Selin " hepsini baştan ayrıntılı istiyorum" dedi. Bende yol boyunca ne olduysa anlattım.gidene kadar bana güldü. "sus artık içeri giriyoruz" dediğimde şükürler olsun susmuştu. bi masaya oturduk ve garson geldi. yalnız garson çok yakışıklıydı. mavi gözlü ve sarışın ikisini birden almış maşallah. "hoşgeldiniz ne alırdınız" seni "efendim?" diyince dışardan söylediğimi anladım ve rezil olduum. "ee-e şey ben bi çilekli,muzlu,çikolatalı pasta ve bide meyve suyu" niye ikisi birden uzaylı görmüş gibi bakıyodu. selin "bende bi meyve suyuyla çikolatalı pasta aliym." garsoncum siparişleri alıp gitti.selin"salak" "ne var be" diye çemkirince kahkaha atmaya başladı vallahi korkuyorum. "çocuğa yürüdün resmen " "ee ne var bunda gördün dimi o mavi gözleri" "görmezmiyim kızım ama senin rezilliğin yüzünden iki çift laf edemedikki." " artık bidahaki sefere diyip göz kırptım. garsoncuğum geldi ve siparişleri bıraktı. selin"merhaba ben selin senin adın ne " çocuk gülümsedi senin gülümsemeni yerim. "memnun oldum bende sercan" bende hemen "bende melisa" bana döndü ve "çok memnun oldum ama işte olduğum için gitmem gerek." ben "biraz bizimle oturamazmısın" çok isterdim ama malesef" diyince dudaklarımı büzdüm. "ama eğer istersen sonra iş dışında konuşabiliriz" diyince "tabi olur maviş " diyince çocuk güldü ve gitti. selin "sen neymişsin be " "tabi olum ne zannettin." pastalarımız yedik ve hesabı ödeyip çıktık.ben "ee nereye" selin" aslında bilmiyorum" diyince yapıştırdım bi tane kafasına "lan o zaman niye beni sabahın köründe kaldırdın." "buluruz bi şeyler canım " gözlerimi devirdim. biraz yürüdük ve selin "bak ne buldum zillere basıp kaçalım." "tamam" dedim selin "direk kabul ettin" "eğlenceli ama o yüzden hadi " diyip elinden tutup koşmaya başladık bi ev buldum. zile bastık ve bi duvarın arkasına saklandık. bi teyze çıktı ve etrafa baktı. birilerini göremeyince "galiba galipten sesler duyuyorum" diyip kapatınca gülmeye başladık. başka bi evinkine basınca bi dayı çıktı birisini göremeyince "hangi akli dengesini yitirmiş lan o" diye bağırınca gülsek mi korksakmı seçemedim. adam içeri girince kahkahalara boğulduk. tam bi zile daha basmaya giderken arkamdan bi ses "napıyosunuz" diyince arkamı döndüm berkanmış " hiiç öyle dolanıyoduk" gözlerini kısıp baktı. yemedi galiba hemen selin konuyu değiştirdi. "siz napıyosunuz" burak"parka gidiyoduk istiyosanız sizde gelin" ben "olur hadi gidelim" parka doğru gittik ve yine aynı çadıra oturduk. semih " melisaşkım dizine yatabilirmiyim çok uykum var" diyince berkan " sus lan uyuma kalk" ben "sen bakma ona gel yat" deyince semih yattı dizime berkan da gözlerini dikmiş bakıyodu. semih çok tatlıydı. "semih senin sevgilin varmı" " hayır yok neden sordun banamı yürüyosun" diyip sırıtınca kafasına vurdum bi tane " hayır salak öylesine sordum yapakmı birini sana " semih "yok ben böyle iyiyim çekemem ben sevgiliyi bana gelip bi gün yemek mi sevgilinmi deseler yemek derim yani ha ama kafama göre her an herşey olabilir" diyince gülüp saçlarını karıştırdım. oda benimkileri bozdu."yaa" biz böyle sohbet ederken berkan hala bizi izliyordu. seline baktığımda oda burakla baya uzun uzun konuşuyorlardı. böyle bilmem kaç saat oturduk. ve saate baktığımda saatin ona geldiğini görünce seline "selin saat baya geç oldu gidelim " dedim selinde hemen tamam dedi. berkan "çok karanlık oldu biz bırakalım sizi" burak "aynen" ben iyi hadi kalkalım" hep beraber kalkıcakken dizimde semih uyumuştu. semihe " semiih hadi kalk gidiyoruz" diyince iyice bacağıma sarıldı bende bi tane tokat atınca birden zıpladı ve "noluyo lan" diye bağırınca " kalkmadın aşkuşum onda şey ettim" diyince "hee tamam hadi gidek " hep beraber kalktık. bizim eve doğru gitmeye baladık. semih uyku sersemi olduğu için koluma girmişti. giderken birden taşa takılınca yere düştüm. bileğim acayip acıyodu hepsi etrafıma gelince berkan"azıcık dikkatli olsana be kızım" diyip bileğime baknca birden acıdan çığlık attım burak " burkulmuş galiba" diyince berkan " aynen kalkabilirmisin" diyince denedim ama olmadı çok ağrıyodu. semih ordan hemen " açılın melisaşkımı ben taşırım" diyince berkan hemen kollarını bacaklarımın altından geçirip kucağına aldı. bizimkiler bakıp bakıp gülüyolardı. fesatlar çocuk yardım ediyo alttarafı evin önüne gelince beni indirdi. ben "teşekkürler" berkan "önemli değil eve gidince sar bileğini" dedi. "tamam" selinle beraber görüşürüz dedikten sonra selin "kanka bize gelsene bu akşam film falan izleriz." " bu halde nasıl geliym yarın okul var bide okuldan sonra gelirim ama" selin "tamam yarın beraber gidicez zaten sakın uyuyakalma" "tamam kalmam " selin"inşallah hadi görüşürüz" "görüşürüz" diyip içeri girdim. annem kapıyı açtı içeri yürürken topalladığımı görünce " kızım ayağına nooldu" diye bağırdı endişeyle bende " anne sakin sadece burkuldu sararmısın" "sakar kızım benim geç içeri ben geliyorum hemen" "tamam " diyip içeri geçtim. babam hala gelmemiş işten alıştım ama sürekli geç geliyodu çünkü. annemde erken çıkmış herhalde annem içeri gelince bileğimi sardı. "sen nasıl bu halde eve geldin " diye sorunca arkadaşım kucağında getirdi demedim tabiki selin yardım etti dedim. sonra annem odama çıkmama yardım etti. girdim ve çantamı ayarladım üstümü hazırladım. bileğim hala acıyordu ama artık basabiliyorum. yatağa attım kendimi ve biraz telefonda oyalandım instagramda gezerken istek geldi baktığımda berkandı kabul ettim ve mesaj geldi iyimisin bileğin nasıl diyordu . biraz öküz ama düşünceli birisi gerçekten. iyiyim sağol yazdım ve gönderdim. ondan sonrada daha yazmadı zaten bende biraz daha oyalandım yarın okul olduğu için telefonun alarmını kurduktan sonra kapattım ve komidine bıraktım yatağı açıp içine girdim ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENIMSIN
RomanceAilesinin işi dolayısıyla başka bir şehire taşınan melisanın başından geçen olaylar...