Ja

25 2 0
                                    


Siema i w ogóle !

Nazywam się Hailey Parker, dla znajomych Lee albo Parker. 17 lat, coś około 166 cm, figurę to mam taką bardziej atletyczną ( wiecie że, taka chuda, ale brzuch i dupa zrobiona ) proste włosy do ramion w kolorze ciemnego blondu ( i takie trochę ciemniejsze naturalne odrosty ). Mocno ciemne oczy, widniejące kości policzkowe, pełne usta i proporcjonalny nos.  Ubieram się przeważnie w ciemne kolory, styl jest mocny i buntowniczy, a jednocześnie elegancki i dziewczęcy. 

Razem z rodzicami mieszkam w samym centrum Nowego Jorku. Ojciec jest jednym z trzech założycieli firmy z nieruchomościami ParCharts and Sparks( Na 100% ponad połowa z was korzystała z ich usług) , a mama jest prawniczką w kancelarii Sparkson & C.O. Czyli w skrócie, w domu są bardzo rzadko. Mam trudny i sarkastyczny charakter, ale przez moich ,,cudownych,, rodziców oraz ludzi których znają wokół mnie i na moim instagramie jest bardzo dużo szumu, nie to że bardzo mi to przeszkadza, no bo jednak te 80k follow. to nie jest tak mało, ale czasami nieodpowiedni ludzie próbują się do mnie zbliżyć.

................................................................................................................................................................






MieszczankaWhere stories live. Discover now