Yasam ve Aşk

30 4 6
                                    

İnsan çok zor dönemlerden geçer. ama inadina yaşamla savaşmayı , ayakda durmayı tercih eder .

  Doğar , gelişir , olgunlaşır ve yaslanir . bu dönemlerde cok büyük sıkıntılarla karsılaşir. hadi bu sıkıntılara göz atalım ...
İNSAN DOĞAR : Bu dönemde insanin pek sıkıntısı olmaz. ailesi pek dilimden anlamaz ama cok ida sikıntılı geçmez ..
İNSAN GELİŞİR : Bu dönemde bebeklik aşamasından biraz daha cocukluk aşamasına geçilmiştir. okula baslar sıkıntılari kendi özel hayati için baslamiştir bile. Ama kafasına çokda takmaz ...
İNSAN OLGUNLAŞIR : İşte bu dönem . bir ayağımızın cukurda oldugu dönemdir. bu dönem ergenlik cagından itibaten baslar. bu dönemde insanlar mutlu olamazlar ama işin ilginç tarafidaa mutlu olmaya calısırlar. Aşkı aramaya baslarlar bi süre sonra. ilk basta asıkı bulduklarni sanarlar ama yanılırlar. sonra olmaksızın biri gelir karsılarina işte asıkin gerçek yüzünü görür. hayaller kurmaya baslar uzun bi aradan sonra mutlu olur ... taa ki karşında ki vatan borcu olan asker olana kadar. giderken birbirlerine söz verirler. 12 ay beklerler. sabırla ... 12 ay sonra hayalleri gerçek olur. onlarda dede ve annene olurlar. veee bir sonraki asama gerçekleşir ..
İNSAN YAŞLANIR : Sonunda hayallerin gerçk oldugu , içlerinde ölüm korkusu olan bir evreye geldik. bu dönemde cok düşünürler .. Ama sevinirler Hayatlarinin asklarni bulduklari için .. FAKAT COK ÖZLERLER GEÇEN YILLARINI .. AYNI ; İHTİYARIN COCUKLUĞUNU ÖZLEDİĞİ GİBİ ...
SONRADA ; ÖNCE BİR SELA DUYULUR KULAKLARDA SONRA BİR VEDA ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAŞAM VE SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin