Pasidarau arbatos. Patogiai įsitaisau lovoje ir pasiėmus į rankas telefoną įsijungiu wattpad programėlę. Nueinu I home ir recommended.
Pusę istorijų aišku apie direkšionus, bet apie juos kitą kartą. Mano akys užkliuvo už istorijų aprašymų. Beveik kas trečias yra apie mergina ir kažkokia jos slaptą simpatiją,seksą arba savižudybes.
Knygos aprašymas maždaug prasideda taip ,,Mano vardas Claudia,man 17 metų,neturiu tėvų,esu gera mergaitė,bet turiu simpatiją,kuri yra blogiukas.Pabaiga."Palauk,ką?
STOP STOP STOP
Atsimenu kai 2015 metais pradėjau naudotis wattpad'u taip pat darydavau šitą klaidą, nes tai buvo populiaru, aišku dabar esu užprivatinus tokias istorijas ir jos niekada gyvenime nebematys dienos šviesos. Nukrypau nuo temos :)
Susirandu lentynoje knyga apie kažkokią paauglių meilę ir atsiverčiu galą.
,,Silvija ir Karlas draugauja nuo mažų dienų. Jie visada kartu žaisdavo, vaikščiodavo į svečius,vadindavo vienas kitą savo vaikinu ir mergina... Ir gyliai širdyje Silvija visada tikėjo, kad vieną dieną abu susituoks...."
Va kur yra aprašymas, jokių ,,Man 17 metų ir mano tėvai mirę,o aš vairuoju lambordžinį"
Tikrai nesakau kad nėra gerų aprašymų, jų tikrai yra ir čia vienas iš jų.
,,Mergina, sergantį vėžiu, rašo paskutinius laiškus savo vaikinui. Kad jis ją tikrai prisimintų, prie kiekvieno laiško pridedą nuotrauką susijusią su jo turiniu."
Viskas aišku kaip du kart du, jokių ,,Man 17". Istorijos tema aiški,mano supratimu iš aprašymo, turinys bus laiškai su nuotraukomis ir manau liūdna pabaiga.
Tai va išliejau savo mintis šia tema,galit peikti,ginčytis,čia laisva šalis, nežinau ar jums patiks ir norėsit daugiau dalių.
YOU ARE READING
Kažkur Pamečiau Pieštuką
RandomČia rašysiu visus pastebėjimus apie jūsų parašytas istorijas,bus ir kritikos ir gerų žodžių.Na ir kaip be juodo humoro :)