Pavadinimas dalies ilgas,nes nemokėjau sutrumpinti.
TAI VA ŠITAS DALYKS MANĘS NERAMINA JAU GAL METUS,NES PRIEŠ TIEK LAIKO PAMAČIAU TAS ISTORIJAS
,,Kur wattpaderiu logika?" ,,lietuvos wattpad" ir panašiai
Vienam iš šitų dalykų buvo užkabinta mano istorija,man tuo metu buvo hmm gal 15/14 metų,patiko viena žvaigždė ir pradėjau kurti istoriją,buvo 2k views tai kaip gali tokios raganos kaip jos nepastebėti istorijos. Istorija buvo kurta iš šitos paskyros,dabar visiškai pakeistas mano ir nickas ir ta istorija ištrinta. Tuo metu kurdama tą istoriją aš pradėjau rašyti nesamones,nes tai traukia žmones paskaityti,nes wattpade su paprasta istorija ir jei joje nera ONE DIRECTION tu neišpopuliarėsi.
Ta mano istorija tikrai buvo nelogiška,bet dažnai kai merginos po kokių kelerių metų atranda savo paskyras ir tas istorijas tai manau suvokia koks tai mėšlas buvo ir užslaptina arba ištrina.Viena tų hate istorijų turi ar ne 22k views
Žinot kokia tų merginų problema kurios kuria šitokius šudus? Joms reikia populiarumo
Patikrinau vienos panos anketa ir žinot turi dar dvi istorija,kurios yra ,,istorijų vertinimas".
VISŲ PIRMA KAS TU TOKIA KAD GALĖTUM VERTINTI ISTORIJAS KITŲ? TU NEI RAŠYTOJA, O TIK PAPRASTA SUAUGUS PANA KURI TURBŪT JAUČIA ORGAZMĄ VERTINDAMA KITUS.
Tų merginų variklis tokių istorijų yra One direction arba ima atskiras istorijas ir heitina,nes gi jom lengva vertinti nepatyrusių mergaičių pirmas istorijas.
Tokia istorija po poros dalių stumimų ant ONe direction istorijų pradeda kelti ten kažkokius tagus,atsakineja i klausimus.KAM BLET TAI ĮDOMU? NIEKAM NEĮDOMU KIEK BROLIU TURI AR KOKIUS TRIUSIKUS NEŠIOJI ;)
TAI YRA MANO NUOMONĖ,KURIA GALIU LAISVAI REIKŠTI ;) SUSITIKSIM KITOJ DALY
YOU ARE READING
Kažkur Pamečiau Pieštuką
RandomČia rašysiu visus pastebėjimus apie jūsų parašytas istorijas,bus ir kritikos ir gerų žodžių.Na ir kaip be juodo humoro :)