EMMA
Więc jestem Emma. Mam szesnaście lat.
Przyjaźnie się z Lizą. Przyjaciółką ze szkoły. Chodzę do Liceum. Urodziłam się 15 października. A dziś jest ta data. Moje urodziny. Nienawidzę urodzin. Konkretnje: Nie cierpię. To głównie wina moich rodziców.
Pochodzę z bogatej rodziny, z wygórowanymi wymaganiami. Ojciec jest najgorszy. Dla niego wychowanie jest ważniejsze od szczęścia dziecka. Moja matka jest... jak wam to powiedzieć?
Jest... Uwaga wsłuchajcie sie!
-Chirurgiem
-Piosenkarką
-Nauczycielką (W mojej szkole niestety!) w najbardziej wyrafinowanej szkole świata.
To wszystko...
A nie! Jest nauczycielką trzech języków obcych.
Ja wcale ich nie obchodzę. Jeśli już to mój brat. Miałam trudne dzieciństwo. Nie byłam rodzicom z a nadto posłuszna. Najbardziej mnie bolało jak ojciec mówił:
- Jaka córka? My przecież córki nie mamy!
I mówił to przy wszystkich podczas mojej nie obecności. Znaczy wiedział, że ja w kącie słucham ale mało go to obchodziło.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TINA
Jestem Tina. Mam czternaście lat.
Chodzę do szkoły prywatnej. Rodzice chcieli dla mnie dobrze... Znaczy mama chciała. Ojciec mnie nie znosi i chodź jest bardzo bogaty i zapewnił mi szkołę prywatną, ja no nie zrozumcie mnie źle, bo pewnie pomyślicie, że ja jestem tylko rozkapryszonym bachorem. Jeśli tak myślicie, to jesteście w błędzie.
Zawsze gdy odwożą mnie do szkoły, ja uciekam zawsze do szkoły normalnej. Nke wymagającej dużo.
Mam ich wszystkich w dupie.
CZYTASZ
Psychiatryk Lesbijek
RomanceEMMA- Mam szesnaście lat. Zaczęło się nie fortunnie i... jakoś stoczyłam się do psychiatryka dla lesbijek TINA- Mam czternaście lat. Grałyśmy z koleżankami w butelkę. Dostałam wyzwanie, żeby zdjąć bluzkę. Policjant to zobaczył...