Alec'in laneti bitmişti fakat aşağı dünyalılar ile tanıştığından beri onlar ile hep iyi anlaşıp gülüyordu ve bu benim sinirimi bozuyordu çünkü hala aynı. (Bu arada yıllar sonra selamlar :D)
Simon ile onları konuştuklarını gördüm ve elime bir içki alıp yanlarına gittim."Vay selam çocuk-" Alec'in ayağına özellikle takılarak simon denilen çocuğun üstüne bütün içkiyi döktüm.Keşke birazcık içseydim...
"Tanrım..." üstünü temizlemek için kırmızı bir mendil ile beyaz gömleğini temizlerken bu sefer de kırmızı peçetenin izi çıktı."Ops benim hatam belki şey ile temiz-" Alec beni tutup kenara çekti.
"Simon sen istersen bir lavoboya git biz seni bekleriz" simon onaylar bir şekilde koridorda kayboldu."Özellikle yapıyorsun değil mi?"
"Hayır sadece ayağına takıldım Alec ve işleri yoluna sokmak içi-" parmağı ile dudaklarımı susturdu."Beni kıskanıyormusun?" Şuan ona 'günaydın sayın gerizekalı' demek istiyordum.
"Kıskanmak mı?! Yo..hem ben senden daha iyileri ile çıktım onlar bana ilgi gösteriyor!" Diye sinirle soludum."Beni kıskanıyorsun yani."
"İki saattir sana kıskanmıyorum diye bağrıyorum sen gelmişsin 'beni kıskanıyorsun'" tamam son kısmı salak gibi taklit etmiş olabilirim onu.
Gözlerimi kapatıp dudak büzdüm.Sonra dudaklarımda Alec'in dudaklarını bulunca neye uğradığımı şaşırdım,onu her ne kadar istemesemde ittim.Alec afallamışa benziyordu.(Gerizekalı niye ittin? -suç bende değil- dkdkjdkdk) "istemiyormuydun? Ben sandım ki-"
"Alec ben sadece, şey şaşırdım."
"Napayım öpmeden önce 'magnus seni öpeceğim haberin olsun' dememi istersen,hay hay."
"Ben öyle bişiler deme-"
"Magnus seni öpücem!" Diğe bağırdı ve dudaklarıma tekrar yapıştı.Bu çocuk beni öldürmek istiyor herhalde."Haberde veriyoruz yine şaşırıyorsun, iyi madem ben de seni hiç öpmem."
"Alec jace ördeklerden kaçıyor geceleyin clary onun yatağına ördek koymuş!" Dedi izzy.
"Geliyorum!" Gitmeden önce bana göz kırptı ve koridora doğru koştu sanırım sinirden kudurup bayılacağım.
Simon geldi ve elini omuzuma koydu."Alec nerde?"
Hiç biri demeden onu büyüm ile susturdum.
Buda telafi bölümü olsun ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|MALEC| FİRST TİME
FanfictionBir gölge avcısı ve bir büyücü nekadar arkadaş kalabilirler? Ya da başka bir şey? 😏