Prezenty są z rozdziału #8 jakby ktoś nie widział :*
Nadszedł ten dzień walentynki nawet nie podejrzewaliście że ten dzień będzie tak wyjątkowy ...
🖤S.Coups🖤
W ten dzień nie chciało wam się nigdzie wychodzić. Chłopak zaprosił cię na noc do siebie. Chcieliście spędzić ten dzień sami w spokoju. Poszłaś do chłopaka do dormu tam graliście w gry na konsoli. Było fajnie miałaś wrażenie że jesteście coraz bliżej siebie .
Nagle zadzwonił dzwonek. Zamówiliścię pizzę bo z pustym brzuchem nie będziecie grać. Zaniosłaś pizzę do pokoju w którym czekał chłopak. Zaśmiałaś się widząc że pizza jest w kształcie serca.
S.Coups uwielbiał patrzeć na twój uśmiech. Już miałaś zamiar pochłaniać pizzę kiedy pod twoją twarzą pojawiły się kwiaty.
Spojrzałaś na chłopaka on cały czerwony patrząc nawet nie spojrzał ci w oczy. Nadal się bardzo wstydził jednak to było bardzo urocze ❤️-Dziękuje nawet nie wiesz jak cię kocham <33
Nareszcie spojrzał na ciebie z iskierkami w oczach i rzekł ...
-Też cię kocham :))
🖤Jeonghan🖤
Siedziałaś w domku. Nie lubiłaś walentynek nierozumiałaś tego święta nawet jak chodziłaś z Jeonghanem. Twój chłopak dobrze wiedział że nie lubisz tego święta jednak postanowił ci zrobić niespodziankę. Napisać ci żebyś się jakoś ładne ubrała i za 30 min będzie pod twoim domem. Nie miałaś ochoty nigdzie wychodzić ale nie chciałaś robić chłopakowi przykrości. Udało ci się przyszykować na czas. Jeonghan równie pięknie ubrany zabrał cię do restauracji. Zajebiście miejsca już zarezerwowane wcześniej.
- Jeonghan - powiedziałaś zła
Mówiłam ci że nie musisz mnie nigdzie zabierać...przerwał ci
-ale to normalny dzień nie musisz myśleć że to walentynkiSiedziałaś obrażona przy stoliku. Kelnerzy przynieśli wam dania. Jeonghan zamówił za ciebie bo wiedział co lubisz.
Było ci trochę głupio bo chłopak się tak starał a ty tego nie doceniasz. Jeonghan przerwał ci użalanie się :-Coś się stało kochanie ??
-Chciałam cię przeprosić ty się tak starasz a ja tego nie doceniam...
-Nic się nie stało mam coś jeszcze dla ciebie...
Podał ci małe pudełko z pierścionkiem
-Kocham cię - powiedziałA ty nie kontrolując się szybko go przytuliłaś i powiedziałaś
-Ja ciebie bardziejZrozumiałaś że jesteś z nim taka szczęśliwa i że walentynki to jednak wyjątkowe święto. Chłopak z marzeń.
(Jaki morał XD)
CZYTASZ
REAKCJE SEVENTEEN🐺
HumorTo moje pierwsze opowiadanie ale będę się starać robić to jak najlepiej ❤️ Hejtami się nie przejmuje XD