No witam.
Jestem Alex,mam 16 lat, i właśnie przeżywam ostatnie tygodnie sierpnia. Czas zmusza mnie do pójścia do nowej szkoły.
Liceum...
Czas leci nieubłaganie szybko,a ja sama się w tym wszystkim gubię.
Gimnazjum nie wspominam zbyt dobrze. Dużo nauki,mało czasu na cokolwiek,szykany,wyzwiska.. ale pod koniec już i tak się przyzwyczaiłam.
Chciałabym uwzględnić to,że nigdy nie byłam lubiana w szkołach, zawsze byłam tą szarą myszką, umykającą gdzieś z boku.Interesuję się rysowaniem,to takie moje małe hobby,niektórzy z rodziny mówili mi,że mam talent.
Według mnie nie Istnieje coś takiego jak talent,wszystkiego da się wyuczyć.
Co do rysowania.. mam co do tego duże plany na przyszłość,chce zostać tatuatorem,więc temu zapisałam się do liceum artystycznego.
Mam długie ciemnobrązowe włosy,ciemne oczy,i jasną karnację.jestem dosyć wysoka jak na dziewczynę i dosyć wysportowana. Mimo wszystko nie mam żadnego powodzenia u płci przeciwnej,co nie wydaje się jakieś frustrujące
****
Mieszkam w domu,w Californii,z mamą, i siostrą. Mój tato z mamą rozwiedli się kilka dobrych lat temu, przez co straciłam z nim jakikolwiek kontakt. Szczerze, to nie pamiętam już, nawet jak wygląda. Z mamą od zawsze mieliśmy super relacje, nigdy nie kłóciliśmy się, ani pomiędzy nami nie było żadnych, najmniejszych tajemnic.
No właśnie... Tak było,tyle że do tych czas..
Posłuchajcie mojej historii..
CZYTASZ
Alex|Ćpunka
Подростковая литератураMiłość potrafi wpakować w niezłe bagno... Teraz już o tym wiem. Więc postanowiłam słuchać tylko rozsądku,bo serce może nieźle namieszać.