Jennie den
Alınılıcak bir intikam var.Ne intikamı mı.Bundan 6nyık önce bir çocuktan hoşlanıyordum.O bunu fırsat bildi ve beni kullandı.O zamanlar çirkindim.Şimdi güzelim.O zamanlar güçsüzdüm .Şimdi güçlüyüm.O zaman intikam alamadım şimdi alıcam.Ve işte yeni benBirde artık arkamda arkadaşlarım var onların adları da Rose,Jisoo ve Lisa.Yeni okula kayıt yaptırmak için gitti.Açık olmak gerekir sede.Eski ve Jungkook un olduğu okula kaydımızı yaptırmaya gittik.
Rose:Kızlar burası çok büyük Ve çok güzel.
Lisa:Aynen inşallah burda kaybolmayız.
Jisoo:Yakışıklı çocuk var mıdır acaba.
Jennie:YETER.Kızlar buraya gelme amacımızı unutmayın.
Lisa:Ne zaman unuttuk ki jennie
Jennie:Öfff iyi be tamam.Müdüre sınıfımızı soralım.
Kapıyı tıklatmadan girdik zaten bişi yapamazdı.Bizim eski okuldan atılmak için müdürü dövdüğümüzü biliyor.
Lisa:Sınıfımız ne müdür.
Mor:12-A
Sınıfımıza girdiğimizde jungkookla aynı sınıfta olduğumuzu gördüm.YAŞASIN BE.
Jungkook un yanına ilerledik ve ben konuşmaya başladık.
Jennie:Naber Jungkook
Jungkook:İsmimi nerden biliyorsun acaba?
Jennie:Beni hatırlamadın mı yoksa Jungkook.
Jungkook:Oyalama beni güzellik kim olduğunu söyle.
Jennie:Jennie Kim im ben,Hani 6 yıl önceki jennie kim.Kalbini kırdığın jennie kim ve Şuan senden intikam almak için gelen jennie kim im ben.Ayrıca bana birdahaki güzellik deme.
Jungkook:Hayla Benden hoşlanıyosun dimi.
Jennie:Eskiden sorsaydın evet derdim.Ama Şuan sana karşı duyduğum tek duygu nefret Jungkook.
Lisa:Jennie birazdan hoca gelir hadi yerimize geçelim.
Jennie:Tamam.
Jungkook dan
Cidden o bizim jennie miydi.Cidden Şuan dünya güzeli bir kız olmuş.Artık güzel olduğuna göre benimsin jennie kim😏
Kısa bir bölüm oldu üzgünüm...