2 ay sonra
Jennie den
Şarkımızı yayınladık Ve beklemeye başladık yarında şarkımızla okulda konser gibi bir şey yapacaktık.şarkının adı "playing with fire" ve işte klibi böyle.
Biraz fazla ateşliydik kabul.Ha bu arada ben bu şarkının sözlerini eskiden Jungkook beni reddediğğnde yazmıştım iyi kide yazmışım.Çok mutlu oldular özellikle de Lisa.
Jungkook dan
Tea:Jungkook yayınlandı
Jungkook:Hemen aç
İzledim de bu sözleri bir yerden hatırlıyorum.Ama nerden.Ha jennie bana aşıkken böyle bir şarkı yazıp sözlerini bana yollamıştı.Ama bir bölümü hiç sevmedim.Yani şey bölümünü.O motordaki adam kimdi laaağğn.
Jennie aradım hele şükür açabildi.
Jk:motordaki adam da kimdi
Jn:Seni ilgilendirmez
Jk:getirtme beni oraya söyle
Jn:teddy oppa
Jk:oppa?
Jn:abim gibi görüyorum onu sadece
Jk:her neyse keşke sondaki senin o ateşe üflediğin dudaklarının tadına bakabilsem ya
Jn:yanlış hatırlamıyorsam Jungkook ben sana o şansı bundan tam 6 sene önce vermiştim ama sen kabul etmemiştim.
Jk:ama artık kabul ediyorum.
Jn:ama ben etmiyorum.
Jn:başka bir şey yoksa kapatıyorum.
Jk:var
Jn:söyle
Jk:bir daha o kameralara sexi pozlar vermiceksin.
Jn:oldum canım başka
Jk:başka bir şey YÖK aşkilotam.
Jn:Ba- NEĞĞ bana aşkilotam diyemezsin.
Jk:derim benim canım aşki-
Dıt dıt
Telefonu yüzüme kapattı yaa.her neyse.İnşallha danslarında da sexi likyoktur.Niye mi ?y eğer varsa yarın okulda yapıcakları konserden katil olarak çıkmak istemiyorum da her neyse...
Bölüm kısa oldu farkındayım.Kısa olmasının nedeni ise bu hafta yazılı değil de tam 4 tane deneme sınavı olucaz.o yüzden kendimi derslerime veriyorum.Anlıcağınız bu hafta bir tek bu gün boştum.Belki haftaya kadar diğer kitaplarım da dahil bölüm gelmeyebilir.Belki mola da yazıp atada bilirmiş dediğim gibi belki...