Reggel az ébresztőmre keltem. (6 órakor).Sofie még mellettem szuszogott. Ma kivételt tettem. Nem a telefonomhoz nyúltam először,hanem kimentem a fürdőbe megmosakodtam és feltöltöztem. A ruhám egy nagyon laza kardigánból állt, egy fehér spagetti pántos felsőből és egy farmerből. Ma a sminket sem vittem túlzásba, vörös rúzs és szempillaspirál. Reggeli nélkül indultam el a suliba gondoltam majd veszek valami finomat a büfébe. Amint beléptem a nagy vaskapun minden szempár rám szegeződött szokás szerint. Imádom a figyelmet és az irigy tekinteteket. Egyből a terembe mentem és leültem a helyemre. A fülembe bedugtam a fülhallgatóm és elkezdtem hallgatni a kedvenc zeném.( Letter to Dr. Dre) Özönlöttek a diákok a terembe. Mellém leült Zsófi a barátnőm és egyből nekiállt mesélni. Én is elmondtam neki a buli meghívást. Teljesen oda volt gondolkodott is, hogy meghívatja magát. Sokat nem tudtunk beszélni, mert odajött Márk. -Szia Hanna! -Hali! Hogy vagy? -Kösz jól,és te? - Megvagy.... - Na az király! Holnap akkor jössz? Végig sem hallgattál; gondoltam magamban. -Igen, de Zsófi is jöhet? -Miattam, eggyel több dugható csaj. - Oké. Ezután magunkra hagyott. Az óra nemsokára elkezdődött és bejött a suli legszexibb tanára. Miután Horváth tanár úr bejött végig nézett az osztályon. A tekintete megállapodott rajtam. Kajánul elvigyorodott és kihívott az asztalához. -Jó reggelt tanár úr!-mosolyogtam rá. -Szia Hanna nagyon csinos vagy! -Köszönöm.-Szünetben legyszíves maradj itt beszélnünk kell a jegyeidről! -Rendben. Miközben visszamentem a helyemre még illegettem magam. Imádom, hogy odavan értem. A jegyeimmel semmi gond,szín ötös vagyok. Ez csak kifogás volt. Van egy kis múltunk igaz. Még tavaly elég jól összemelegedtünk. Néha elvitt moziba vagy felmentünk hozzá. Mikor neki nyomott a falnak mindig végig csókolt a a nyakamon és a fülembe suttogta: imádom,hogy ilyen selymes a bőröd. Miközben ezen gondolkodtam észre sem vettem, hogy vigyorgok, mint a tejbe tök.
YOU ARE READING
Kínzó szerelem
Short Story18+!!! 17 éves lány, akinek elválnak a szülei és ezért anyukájával él. Elég kicsapongó életet él Hanna és egy tanár is bejön a képbe. De mi lesz ebből? Az anyukája megtudja? Vagy az igazgató?