3

107 3 0
                                    

Ahogy kérte a tanár úr, fent maradtam. Kiváncsi voltam mit akar. Miután kicsengettek odamentem az asztalhoz és megvártam míg elpakol.-Miről akart beszélni? - Tudod,hogy te tegezhetsz-nézett rám mosolyogva. -Igen tudom. Szeretném,ha...- itt nem fejezte be a mondatot helyette odajött és megcsókolt. Egyből vissza csókoltam. Belemarkolt a fenekembe és az ölébe emelt. A lábaim összekulcsoltam a háta mögött. Letett az asztalra miközben egy pillanatig sem engedtük el egymást. Én kigomboltam az ingjét míg ő levette a pólóm. A nyakamat kezdte csókolni a keze pedig lejjebb merészkedett. Mikor a nadrágomban járt felsóhajtottam. A kellemes tevékenységünket a diákok zaja zavarta meg. -Picsába!!-mondtuk teljesen egyszerre. Gyorsan felöltöztünk és úgy tettünk, mintha beszélgetnénk. Ez a része igaz volt csak nem a tananyagról beszéltünk, hanem a közös esti programunkról. A délelőtt nagyon hamar eltelt. Mire észbekaptam már mehettem is haza.  Mindenkitől elköszöntem és siettem a rám váró autóhoz. Tudtam ki vár benne és azt is tudtam mit akar. -Szia drágám! -Hali! Mizu? -Semmi. Milyen volt a suli? -Elment. -Jegyek?? - Nem kaptam semmit. Miután ez a kellemes beszélgetés megvolt anyukámmal indultunk haza. Én bekapcsoltam a rádiót, ami egészen hazáig szólt. Amint haza értünk siettem fel a szobámba és készülődtem  az estére. Elmentem lefütödtem és nézegettem mit vegyek fel. A sminket nem vittem túlzásba. Egy cicás tusvonal, szempillaspirál és persze az elmaradhatatlan bordó rúzs!! Mielőtt felöltöztem volna gyorsan végig pörgettem a netet meg válaszolgattam mindenkinek, aki írt Messengeren vagy Instagramon. Míg ezzel foglalatoskodtam jól elment az idő. Amint megláttam hogy mindjárt a megbeszélt időpont lesz gyorsan felkaptam az addigra már kikészített ruhám és indultam is. Anya hála istennek nem volt otthon is csendben le tudtam lépni. A közelünkben van egy park. Nem sok ember jár oda. Ott beszéltük meg a találkozót. Gyorsan lesiettem a lépcsőn és már rohantam is. Már amennyire a magassarkúmban tudtam. -Már azt hittem nem is jössz!- szólt egyből hozzám. -Tudod, hogy téged sosem hagynálak ki!-lihegtem. -Reméltem. Miután ez a csodás beszélgetés megvolt beültünk a kocsiba. Beindította a motort és már indultunk is hozzá. Meg sem vártam,amíg  beértünk a lakásba, hanem egyből már a lépcsőházba rávetettem magam. Érezni akartam a csókját és a dudorodó nadrágját. Ahogy észrevettem nem nagyon bánta. Egyedül az ajtó kinyitása volt nehézkes,hiszen én az ölébe ülve megállás nélkül csókoltam,míg ő a fenekemet fogta. Nagy nehezen kinyitottuk az ajtót és már bent voltunk a lakásba. Nekem több sem kellett. Az ingjét szó szerint letéptem róla. Ő a melltartóm kapcsával babrált. Miután ezt a nehéz feladatot megoldotta lefektetett az ágyra. Jó puha volt már megszoktam. Imádtam az ágyát. Nem játszott sokat velem. Egyből a lényegre tért. Letépte rólam a bugyimat,amit kicsit sajnáltam, mert ez volt a legszexibb darabom. Mikor feleszméltem már bennem járt. Nem kezelt gyerekként. Kemény volt és nekem pont ez kellett most a nagy hajtásban. Ordítoztunk. Gondoltam is, hogy szegény szomszédok mit hihetnek. -Hanna tádst ki a szád most rögtön. Hangja remegett és ellentmondást nem tűrő volt. Azt tettem, amit mondott. Tudtam...most fog elélvezni. Így is volt. A nyelvemen meleg folyadékot éreztem. Egyből mohón lenyeltem. Míg ezt csináltam a tanár úr a csiklómat izgatta. Nem telt el sok idő és én is egyből elmentem. Az ujjaimat a hátába véstem és tudtam,hogy ott fog maradni a nyoma.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 14, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Kínzó szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora