Luhan Mana??exo datang jumpa aku??takkan luhan tak sayang D.O. ??D.O. kan member dia apahal dia tak datang??dia tau aku kat sini ke??Luhan jumpa hae mi ke??D.O. ni satu kenapa taknak lepaskan tangan aku??kan member dia nak cakap ngan dia tu??eomma ni pun satu mana eomma pergi??eomma,seong jin nak eomma :'(
Semua nya berada di dalam otakku hampir pening ku memikirkannya namum aku hanya tahan sekejap dan air mata ku jatuh ke tangan D.O. yang masih lagi rapat memegang tangan ku lalu D.O. pun menglap air mata yang membasahi pipi ku yang putih...eomma telephone D.O. bagitahu D.O. pesan kat aku supaya makan ubat dan tidur dan eomma memesan kepada D.O. supaya menjaga ku kerana eomma nak balik semula ke negeri tumpahnya darah eomma walaupun eomma bukanlah eomma kandung ku namun aku sayang dia seperti eomma ku sendiri...D.O. mencium pipi ku depan member dia??aduhai...D.O. kenapa awak buat macam tu??matilah aku kena marah ngan kai :'( sehun,suho,Kris,tao,xiumin,Chen,lay,chanyeol Dan BaekHyun memusingkan badan mereka kerana terkejut dengan perbuatan D.O. ....kai pula memandang aku dengan mata yang penuh kemarahan D.O. yang nampak perbuatan kai menarik tangan ku yang di pegangnya sedari tadi dan aku pula nak terjatuh lalu di tangkap chanyeol yang tinggi tu --' D.O. ni buat macam aku ni girlfriend dia lah pula..."D.O."suara ku layu namun D.O. menjawab ku "Yes seong jin baby??"member exo dan aku terkejut kerana D.O. berkata begitu...aku pula terdiam kerana mengingati apa yang D.O. cakap tadi....."can you let go of my hand??"dengan muka ku yang tertunduk malu lalu D.O. pun menjawab dengan nada sedih "wae??" aku yang sadar bahawa suara D.O. sedikit sedih lalu ku melihat mukanya yang ingin mengeluarkan air mata aku pun menglap air matanya dengan tangan ku yang bukan di pegangnya...dia memegang erat tangan ku sehinggakan dia tak mahu melepaskan ku...aku pula melayan perasaan ku terhadapnya...D.O. aku tak tahu kenapa tetapi aku tak mahu kau terseksa dan lepaskan aku kerana aku dah tak lama kat dunia ni :'( D.O melihat mata ku yang sudah mula berair yang hanya tunggu ingin jatuh D.O. yang nampak aku tertunduk melimpang aku di riba nya...aku yang masih kurang sehat ingin mengambil ubat kerana tiba masanya ku memakan ubat pil ku yang boleh menguatkan badan ku yang lemah...muka ku agak pucat D.O. yang menyedari kelemahan badan ku mengangkat ku ke tilam pesakit yang ada nama ku...D.O. yang kurang stabil ditolong chanyeol dan kris untuk menghantar ku...lalu chanyeol dan kris cuba memujuk D.O. supaya dapat meninggalkan aku seorang untuk rehat namun D.O. tak mahu lari dari ku...aku sempat berkata "per...gi...lah...kepa..da...diorang.."ku tersenyum sebelum pengsan...kris yang panik melepaskan D.O. dan memanggil nurse yang dapat melihat keadaan ku namun satu nurse pun tak tahu dan memanggil doktor ku 'Dr.Kim jae hyun' ahli pakar bedah jantung...D.O. risau kerana aku yang masih tak menyedarkan diri walaupun sudah diberi makan ubat...aku disahkan koma dan semasa aku koma teman ku melawat ku dan memberitahu D.O. bahawa aku telah lama menyukai D.O. dan berharap D.O. menerima ku...teman ku sempat berkenalan dengan exo member dan ada seorang exo member terpikatkan kawan baik saya tu...Byun BaekHyun itu lah yang kawan saya sukai dari dulu...namun seyong meminta memberinya masa kerana aku masih lagi dalam keadaan koma...D.O. selalu saja melawat ku sebaik saja dia habis berlatih....seyong yang setia menemani ku di hospital dengan baekhyun walaupun tahu aku masih koma..
*Flashback*
"seyong kalau ada apa-apa yang terjadi pada ku boleh kau sampaikan surat ni kepada D.O.??" tanya ku sambil menunjukkan surat itu "hanya kau dan eomma aku tahu bahawa aku menyukai D.O.,jadi tolonglah kau saja harapan ku" sambung ku lagi "boleh tapi apa yang kau maksudkan 'kalau terjadi apa-apa pada ku' itu??"tanya seyong pada ku namun aku diam kerana tak mahu memberitahu seyong tentang penyakit ku kerana tidak mahu seyong merisau kan aku..."aku sayang kau sebagai kawan baik aku malah aku selalu merasakan kau adik ku sendiri tetapi bolehkah kau tolong aku tunaikan apa yang aku mahukan dari D.O.??jangan risau semuanya tertulis dalam surat yang ku buat untuknya"
*End Of Flashback*
"Ah!"suara seyong memecahkan kesunyian di bilik ku...