"Karanlık nedir? Umutsuzluk mudur? Yalnızlık mıdır? Ya da en basit tabiriyle, sadece ışığın yokluğumudur? Karanlık dediğimiz şeyi belki biz yaratıyorsak? Ya herkesin karanlığı farklıysa? Unutmamak gerekir ki karanlık sadece onu sonlandıracak olan ışığın varlığına kadar devam edebilir. Kendinizi, kendi karanlığınızda boğmayın. Sadece ışıkları açın ve etrafın aydınlanmasını seyredin."
"Bugün bahçemde ki kiraz ağacı ilk çiçeğini açtı. Açıkcası çiçek açması için biraz erkendi ama bunun bana evrenin gönderdiği iyi bir mesaj olarak düşündüm ve yanılmadım. Daha önce programımızı terk eden Jane tekrar bizimle!"
*hat sesi*
"Merhaba?"
"Merhaba Jane, bugün nasılsın?"
"Eh... heyecanlı? Kalbim deli gibi atıyor..."
"Rahatla ve eğer ayaktaysan müsait bir yere otur, oturuyorsan derin bir nefes al ve arkaya yaslan. Bu sana iyi hissettirecektir~"
"Ah.. peki. Tamam, peki... sen nasılsın?"
"Ah, ben mi? Ben... ben iyiyim! Ve ben de heyecanlıyım."
"O zaman sende rahatlamalısın~"
"Ah şey peki. Şimdi, anlatmak ister misin?"
"E-evet. Dediğim gibi... iki hafta boyunca her şey iyiydi. Patronum bile memnun kalmıştı. Sonra... sonra bir gün. Bir gün patronun oğ-oğlu."
"Jane?"
"*iç çekiş*"
"Jane, lütfen."
"Ah, iyiyim. Devam e... edeceğim. salo-ona girdi ve bana yaklaşmaya başladı. Üzerime yürüyordu. B-ben direndim. Beni babamı hapse attırmakla tehdit etti. Evimize haciz getirtmekle tehdit etti. Çü-çünkü borcumuz vardı, bilirsin. Konu... konuşursam babamın canına okuyacaklardı ve ve-"
"Jane nefes al-"
"E-liyle ağzımı kapattı v-ve ve seNİ KÜÇÜK SÜRTÜK EĞER SESİNİ ÇIKARIRSAN SENİN CANINA OKURUM BABANIN O KADAR BORCUN ALTINDAN TEK BAŞINA KALKABİLECEĞİNİ Mİ SANIYORSUN? O GECE KONDUDAN FARKSIZ EVİNİZE-"
"Jane JEN SAKİN OL!"
"*nefes alışveriş sesleri*"
"Jane orda mısın?"
"Hayır... hayır... lütfen... yapmadım. Kimseye anlatmadım hayır..."
"Jane?"
*hat kapanma sesi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 going on 23 || jensoo ✓
Фанфик"jisoo'nun yardıma ihtiyaç duyan kadınlara psikolojik yardım sağladığı bir radyo kanalı vardı. bir gün jennie, o radyo kanalını aradı." #GirlxGirl JENSOO | angst.⚢ -kitap: butthole surfers' ın 22 going on 23 şarkısı ile Sinead O'Connor'ın red footba...