GÖZLERİN KADAR GÜZELSİN

56 12 2
                                    

Evet oydu hiç sevmediğim Asel karşımdaydı.
Merhaba jiyan fırat burdamı diyerek lafa atladı o anın şokundan çıkarak evet burda da senin ne işin var burda dedim.
Ona birşey vermem gerek dedi.
Tam kapıyı yüzüne kapatacaktım ki dur Allah aşkına jiyan kapatma içimden sadece sabır istedim bu kadar iğrenç bir kız Allah kelimesini nasıl leş kokan ağzına yakıştırıyorsa anlam veremiyodum.
O an ben bunları dùşünürken fırat içerden çıkıp şaşırmış vaziyette bize bakıyodu.
Jiyan Aselimi neden içeri almıyosun dedi içimden bu adam ne.kadar gerizekâlı ya onu sevmeyen.birisi için neler yapıyo dedim tam saçma sapan düşünürken o zaman bende gerizekâlı yerine giriyorum dedim gülmeden edemedim çünkü saçmaladığımın farkındaydım.

Neyse beraber girdik içeri ortam çok soğuktu.
Bora kanepenin yanında dikilmiş bizi izliyordu.
Asel'in elinde çözemediğim kırmızı bir kutu vardı.
O kutuya meraklı gòzlerle bakarken Asel kutuyla beraber fıratın yanına gitti .
Kutuyu uzatarak konuşmaya başladı; nasıl desem bilemiyorum fırat ama demek zorundayım çok zamanım yok zaten bu kutuda senin bana aldığın hediyelerin ve birlikte çektirdiğimiz fotoğraflar var aslında fotoğrafları yakacaktım ama yapamadım belki sen yakarsın diye sana getirdim.
Fırat titreyen sesiyle konuşmaya başladı;hediyelerimi görmeyecek kadarmı nefret ettin benden asel o kadarmı değersizim senin gözünde.
Fırat Allah aşkına bana bişey sorma gitmek zorundayım tek bilmen gereken şey bu olsun
Allaha emanet ol seni çok sevdim fırat diyerek ayağa kalktı
Ben bu kızdan bişey anlamamıştım insan seviyosa neden gitsin ki artı ben bugün evlilik kararları aldıklarını duymuştum.
Off kafam baya bi karıştı ya.
Hemen Aselin peşinden giden fıratın kolunu tuttum ve bırak gitsin zorlama dedim.
O an fırat ağlayarak Asele ; ben seni bu kadar severken sen neden gidiyorsun be neden diyerek bağırdı .
Ama asel çoktan kapıyı çarpıp gitmişti.
Fıratta peşinden gitti tam gitmeye yeltendim an Bora kolumdan tutarak kendine gel jiyan nereye gideceksin sevdiğim adam nereye gidecekse bende oraya gideceğim Bora engel olma lütfen
Tamam bende geliyorum jiyan
Beraber arabaya bindik o an anlamadığım şey Bora bana bakıp sırıtıyodu.
Neden sırıtıyosun bişeymi oldu ?
Yooo ne olcak ki diyerek yola devam ettik yol boyunca sesizlik oluştu nihayet Bora o sesizliği bozmuştu sonunda
Sen ne kadar güzel seviyorsun jiyan dedi
Bende tebesüm ederek umarım birgün seni bu kadar güzel seven bir insan girer hayatına
Bora gülerek yok lan benim imkânsız
- imkânsız birşey yok sadece sabır çıkar gelir birgün ve duaların kabul olur Bora sadece tebesüm ederek inşallah güzelim dedi.
Yola devam ederken kaldırımda yürüyen fırata takıldı gözlerim
tek hamleyle arabayı durdurup ona doğru koşup sımsıkı sarıldım iyisin çok şükür fırat hadi gel gidelim dedim fırat hiç ikna etmeden teklifimi kabul etti
Beraber arabaya bindik Boranın evine geri gelmiştik.
Bora babamı arayıp o gece onda kalacağım için ikna etti babam asla Borayı kırmazdı çünkü hem babamın ortağıydı hemde babam Boraya çok güveniyordu.

Gece saat 02:27 geçiyordu uyku daha bana uğramamıştı biraz sosyal medyada takıldıktan sonra geçen gün paylaştığım fotoğrafın altına gelen bir yorumla sarsıldım "gözlerin kadar çok güzelsin "demişti.

Sevgili okurlarım bu bòlümde biraz zorlandım beğenmediğiniz bir yer olursa kusuruma bakmayın umarım beyenirsiniz
SİZİ ÇOK SEVİYORUMM...

YILDIZLAR ŞAHİDİMDİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin