"DZIEŃ, KTÓRY ZMIENIŁ MOJE ŻYCIE"
Hej, jestem Anne i mam 15 lat. Myślę, że mam normalne i spokojne życie bez żadnych przeciwności. Tak właśnie mogłabym się przedstawić miesiąc temu. Teraz wszystko zaczęło się sypać. Rodzice wzięli rozwód i zostałam sama z moją mamą. Ojciec zabrał nam wszystko. Zostawił nas na pastwę losu. Bardzo brakuje nam pieniędzy i muszę chodzić do pracy a mama zostaje w pracy na nadgodzinach. Bardzo ją za to doceniam. Niestety przez naszą trudną sytuację musiałyśmy opuścić nasze miasto i w tym moich przyjaciół. Jutro jest pierwszy dzień w nowej szkole i sama nie wiem jak sobie poradzę. Nikogo tu nie znam i obawiam się najgorszego. Moja mama wspiera mnie jak może. Ja jednak obawiam się nie akceptacji innych. Przecież już nie jestem taka bogata. Nie stać mnie na drogie ciuchy i muszę nosić co mi pozostało. Często brakuje nam na jedzenie. Jest mi bardzo ciężko żyć bez moich bliskich. Bardzo za nimi tęsknię. Codziennie mam nadzieję na to, że kiedykolwiek jeszcze ich zobaczę.
***
Dzisiaj jest ostatni dzień wakacji. Razem z mamą nazbierałyśmy wystarczającą ilość pieniędzy żeby móc kupić potrzebne rzeczy do szkoły. Bardzo ciężko było mi się przyzwyczaić do nowego miejsca. Wszystko wydaje się być inne. Nie chcę tu być. Pewnie teraz byłabym z moimi przyjaciółmi i cieszyłabym się ostatnim dniem wolnego. Niestety było to niemożliwe. Zawsze miałam problem ze zmianami lecz teraz wydaje się to być jeszcze trudniejsze niż kiedykolwiek. Po długich i męczących zakupach poszłyśny z mamą na lody do pobliskiej kawiarni. Kolejka była bardzo długa i ciężko było zobaczyć kogokolwiek. Jednak ujżałam pewnego chłopaka. Miał on blond włosy i był wysoki. Gdy go zobaczyłam moje serce zaczęło mocniej bić. Nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Nigdy czegoś takiego nie czułam. Było to bardzo dziwne. Wydawało się, że on też patrzył się właśnie na mnie.
CZYTASZ
"I już zawsze będę Cię kochać"
RomanceTo historia o pierwszej miłości pewnej dziewczyny. Nie jest to bajkowa opowieść o idealnej miłości ani o złamanym sercu. Jest to historia zwykłej dziewczyny, która gdy na swojej trudnej drodze spotkała zwykłego chłopaka, który w jej oczach był tym j...