Nominacja #3#

21 3 12
                                    

Moja nominacjowa ofensywa spotkała się z porządną defensywą ze strony Shaerien .... a więc przechodząc do konkretów...

1. Jesteś w celi. (opisy celi, jak co to wpadnijcie do Shaerien) Planujesz ucieczkę. Do wykorzystania masz cztery mandarynki, słoik po dżemie morelowym  i ,,Dziady cz.III" Mickiewicza. Jak uciekniesz?  

Biorę mandarynki, wyciskam z nich sok na kraty w suficie w tym celu, żeby ich kwaśny sok spowodował szybszą korozję metalu, i czekam, i czekam, i czytam, i grzebie w słoiku.....Po jakimś czasie kraty są zardzewiałe, i w sumie nic to nie zmienia, ale z racji że przeczytałem 3 część dziadów to proszę o pozostałe, a następnie przywołuje ducha i mówię mu że może sobie wziąć rdze, zabiera kraty i uciekam wchodząc po wierzy zbudowanej ze wszystkich części ,,Dziadów" postawionych na krawędzi, i słoika dżemu morelowego.


Uff....pierwsze pytanie....The End....

2.Za co poszedłeś siedzieć do więzienia?

Za nadużywanie kamienia czasu.....EJ PRZECIEŻ JA DALEJ GO MAM......WIĘC CZEMU TU SIEDZĘ!!!!!! 


3. Z jakim bohaterem / bohaterką chciał byś porozmawiać i o czym? 

W sumie to chyba z Shrekiem o cebulach....Albo........z tą fajną babką z ,,Księżniczki i Żaby" Disneya o tym że powinna częściej śpiewać.....Albo.....z Margo z ,,Papierowych miast" Greena o sprawach miłosnych, w sensie tych moralnych sprawach miłosnych.......Może z Balladynom o tym jak to jest być Serio Udziwnioną Kulturowo Ą-lfabetką  (czytaj tylko wielkie litery)......Albo.....WIEM!!! Z samym Thanosem.......o gwiazdach.....w sensie tych na niebie......

Ewentualnie spoko było by pogadać z Rasputinem o tym, co robił że wszystkie бабушка (czyt: babushka) kleiły.....z Nyan Catem  i oczywiście..... z BIG CHUNGUSEM!!!!!

4. Oblicz....nie chce mi się przepisywać..... XD

Aczkolwiek obliczenia wyglądają następująca:

(liczba palców u rąk * odwrotność palców u stóp + rok urodzenia) - dowolna liczba * 74,1

(10 * 1/10 + 2004) - 7,41 * 74,1 = (1 + 2004) - 539,081 = 2005 - 539, 081 = 1465,919

No, tak to się robi..... # Thug Life 

5. Czy grasz w jakieś gry?

A więc tak, Uno, Chinol,  Angry Birds, Minecraft, i aktualnie to w sumie tyle.....

6. Czy chciał byś mieć w domu Bukietnice Arnolda?

Nie.....Jeżeli ma wyglądać ładnie przez tydzień raz w roku, a przy okazji capić padliną, to nie, dziękuję....

7. Gdybyś mógł bez żadnych konsekwencji kopnąć jednego z literatów w zadek, to kto by oberwał?

Zdecydowanie Henryk Sienkiewicz......te opisy są niby takie piękne.....ale dalej puste......a mimo to większość ,,Quo Vadis" to opisy.....nawet w opisach przeżyć brakuje emocji....

8. Co obecnie czytasz dla przyjemności, lub czytałeś ostatnio? 

A więc tak, ostatnią książką jaką przeczytałem dla przyjemności były wcześniej wspomniane ,,Papierowe Miasta" Johna Greena, bardzo polecam ten tytuł, jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem albo ,,Papierowych Miast" albo ,,Gwiazd naszych wina" to niech bez namysłów bierz ,,Papierowe Miasta" bo to drugie to dużo gorsze......

Jeśli chodzi o obecne, to zamierzam przeczytać książki o Percym Jackson'ie.

9. Została ci ofiarowana praca jako reżyser ,,Trudnych Spraw". Jaką historie opowiesz?

Opowiem historie.....Eeeee.....Opowiem historię o zabawkach które mają własne życie.....a nie, to już było.....o robotach......kurcze, to też.....o wiem....o babce, która dostała od córki czajnik elektryczny, najpierw się go boi, a potem się w nim zakochuje......potem się jednak okazuje że ten czajnik ją zdradza.....i to z TOSTEREM!!!! Oba sprzęty wywala na złom, a kupuje akwarium.....

10. W teatrze jest wystawiana twoja ulubiona sztuka. Jaką role ci zaoferują i dlaczego?

A więc, odgrywana będzie ,,Balladyna" w której będę grał......wierzbę......a nie, to rola dla Pitera.....to będę grał Kirkora....nie, bo on umiera, a w sumie wolał bym jeszcze żyć......to zagram Wawela ..... (Ludzie) Kogo???...... (ja) No tego gościa co przełamuje 4. ścianę jak Deadpool pod koniec dramatu.....A dlaczego? Dlatego bo.......w sumie sam nie wiem....Chociaż....nie....zmieniam zdanie....zagrałbym Popiela 3......(wszyscy) Kim?!?!?!? .....No tym pustelnikiem.....w sumie tak jak Kirkor, w końcu umiera, ale przynajmniej to dzięki niemu dochodzi do wszystkiego, Kirkor przejeżdża obok chaty wdowy, Balladyna zabija wszystkich.....Kurcze....czuje się winny..... A dlaczego? Pewnie dlatego że o ciekawa rola.....i.....i trudna do odegrania.....Dobra.....Balladyna trudniejsza.....Wiem! Zostanę Balladyną!!! .....Oj.....jednak nie....dziękuje za uwagę! 

Do widzenia!

Pytania pojawią się może jutro bo dzisiaj już nie mam siły..... A i wesołego poWALENTYNEK!!!


Nominacje i inne racjeWhere stories live. Discover now