Dit Veranderd Alles.

53 1 0
                                    

Ik wordt wakker in mijn kamer, kijk rond en realiseer dat ik bij mijn oudere broer had geslapen. Ik kom uit mijn bed en kleed mij aan. Ik loop de deur uit om gelijk op de grond wordt geduwd door Tandloos. Ik groet Tandloos en ik ga verder met mijn dagelijkse routine. Ontbijten, bij mijn broer kijken, beetje in het nieuwe draken handboek lezen en bij mijn vader zitten. (dit vindt plaats tussen Race To The edge en de tweede film) en dan zegt mijn vader (Stompum de Forse) ~zoon, het is tijd om je eigen draak te temmen. ~ Ik dacht al dat dit moment ooit zou komen, ik ben al een bangerik dus Stompum dacht dat dit zou helpen. Ik ga naar Hikkie (mijn oudere broer) om te vragen met wat voor soort draak ik zou moeten beginnen. Hikkie zegt: Ik zou makkelijk beginnen, zoals een Akelige Adder of Ritsenrug~ Ik denk bij mij zelf of ik een '' Basic draak'' wou of iets anders, ik antwoord: Ik denk dat ik wel iets weet. ~ Hikkie kijkt nieuwschierig naar mij en zegt: Oké dan, als dat je keuze is oké.~ Ik pak mijn spullen in om een reis te maken op een boot. Stompum vraagt waar ik naartoe gaat, ik antwoord: Ja.... Daarover he pap, ik ga voor een paar weken weg om een draak te vinden, ik kom terug met draak en boot. Stompum komt naar mij toe en zegt: Ik ben trots dat jij mijn zoon bent.~ Ik stap op mijn boot en vaart uit, terwijl alle vikingen mij uitzwaaien, en de Rijders met mij mee vliegen. Iedereen wenst mij succes, totdat er plotseling een razende storm opzet. Waardoor de Rijders mij niet meer kunnen volgen, ik doe mijn best om controle over het schip te houden. Ik kijk omhoog om vervolgens een metaal achtig geluid in de storm hoor, met een groot vliegend figuur die naar mij terug staart. Ik raakte de controle kwijt en een object raakt mij recht op het hoofd waardoor ik bewusteloos raak. Na wat waarschijnlijk een paar uur later is wordt ik wakker, gestrand op een eiland. Ik ga kijken of er mensen zijn, niks. Ik zet mijn kamp op om op dit eiland te overnachten.

Dag #01

Dit eiland heeft genoeg eten en zoet water om op te leven!

Dag #02

Ik heb een klein hutje opgezet om wat beter in te rusten. Er is een overvloed en vis. Dit zou een draken paradijs moeten zijn, maar ik zie helemaal geen draken.

Dag #04

Ik heb al een aantal draken gezien op dit eiland, waaronder een groep Dramillions.

Dag #10

Ik krijg het gevoel dat ik wordt bekeken door iets.....

Dag #15

Ben nu al meer dan 2 weken van Berk weg... Ik overweeg om weer terug te gaan...

Dag #20

Ik begin paranoïde te worden, ik zie telkens een steen die in een draak veranderd!

Dag #100?

Help mij alsjeblieft...... Ik heb mijn familie nodig!

Dag #100, 5

Net nadat ik dag #100 heb geschreven, zag ik iets over mij heen vliegen, ik ga kijken wat het was..

Ik ging de richting op van het beest, om vervolgens een vier gevleugelde draak te zien, ik blijf op een lange afstand. Er wordt een hand op mijn schouder gelegd. Ik schrik me kapot en spring meer dan een meter omhoog, jammer genoeg valde ik flauw van de schrik. Als ik wakker wordt, ben ik op een heel andere plaats, er zijn muren van ijs. Als ik opkijk, zie ik een figuur staan, deze persoon ziet eruit als een draak, maar ik zie duidelijk haar aan de achterkant. Ik vraag wie hij/zij is, geen antwoord. Ik zie een draak komen aanvliegen met mijn spullen. De persoon komt dichterbijer, de persoon reikt met zijn hand naar mij. Ik stap terug.
Zkj doet haar helm af, en zegt: Djez? B-Ben jij dat echt?~ Ik zeg verward: Moet ik jou kennen?~ Zij antwoord: Je was nog maar een baby toen het gebeurde..... Maar een moeder kan niet vergeten. ~ Ik sta geschokt en neem een stapje achteruit... Uit het niets hoor ik een grote knal, ik kijk naar buiten om vervolgens een 13 meter lange draak te zien die op het nest schiet.

Nou dit was deel 1 van Dit Veranderd Alles, ik hoop dat je dit leuk vond en sorry als het droog aankomt, dit is pas mijn eerste boek dus excuses.
En als je iets "niet zo goed" vindt, plaats effe een comment on me te laten weten of ik het moet aanpassen.
En deel 2 is uit

Dit veranderd alles..                      HTTYD fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu