"ဆူး​ေတြ႐ွိမွန္​း သိလ်က္​ ပြင္​့ဖတ္​​ေတြပဲ​ေငးခဲ့တယ္​ "

1.7K 41 6
                                    

<<<<<<Part (1)>>>>>>>

~~
~~~မိုး​ေတြ ​ေလ ​ေတြထစ္​ခ်ဴန္​း ရင္​း လွ်ပ္​စီးမ်ား အဆက္​မပ်က္​ လွ်ပ္​ ​ေနကာ....အၿငိဳးနဲ႔ ရြာခ်​ေနတာ ​ေကာင္​းကင္​ႀကီးၿပိဳက်​ေတာ့မ​ေယာင္​......

ပတ္​ဝန္​းက်င္​တခုလုံး ​ေမွာင္​မဲ ​ေနတာမို႔ အိမ္​ထဲ အလင္​း​ေရာင္​ပင္​ မဝင္​​ေတာ့ ....

"​ေဂ်ာက္​ 💥"

​ေဖ​ေဖ မီးထ ဖြင္​့လိုက္​တာမို႔ လင္​းသြား​တာကာ..မ်က္​ရည္​ကို ကျပာကယာ ခိုးသုတ္​လိုက္​ရင္​း...ဘာမွ မျဖစ္​သလို ဆက္​ထိုင္​​ေနကာ.....

​ေဖ​ေဖ သူမ ​​နား..ျပန္​လာထိုင္​ ရင္​း သက္​ျပင္​းခ်ကာ....

"သမီး.."

"ဟုတ္​ ​ေဖ​ေဖ"

​"​ေဖ​ေဖ​ေျပာတာ​ေတြ နားလယ္​တယ္​မို႔လား သမီး.."
"ခန ​ေလးပါပဲ ....​ေဖ​ေဖ လုပ္​ငန္​း​ေတြ အဆင္​​ေျပလို႔ အ​ေျခတက် ​ေနႏိုင္​ၿပီ ဆိုတာနဲ႔ သမီး​ေလးနဲ႔ အတူျပန္​လာ​ေနမွာပါ.."
"ၾကားလား သမီး​ေလး..."

~~​ေဖ​ေဖ စကား​ေတြၾကားရသလို သူမ နားလဲလယ္​ပါတယ္​
သူမ အသက္​ ဆယ္​ငါးႏွစ္​ ႐ွိၿပီမို႔....​ေဖ​ေဖ စကား​ေတြ နားလယ္​သလို...​ေဖ​ေဖ ျဖစ္​​ေစခ်င္​တာ​ေတြ သူမ လိုက္​နာဖို႔လဲ ဆုံးျဖတ္​ထား ၿပီးၿပီ.....

သူမ အသက္​ ႐ွင္​သန္​လာတဲ့တ​ေလွ်ာက္​မွာ မိသားစု ​ေႏွာင္​တြယ္​စရာ ဆိုလို႔ ဒီအ​ေဖ ဒီသမီး ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲသာ ႐ွိတာမို႔
​ေဖ​ေဖ စကားကို မျငင္​းပါယ္​ခ်င္​သလို...

သူ​မ​ေၾကာင္​့လဲ ​ေဖ​ေဖ ကိုစိတ္​မဆင္​းရဲ​ေစခ်င္​...က်လုလု မ်က္​ရည္​ကို မ်က္​​ေတာင္​​ေတြပုတ္​ခတ္​ကာ ထိန္​းသိမ္​းရင္​း....

​ေနာက္​ဆုံးတ​ေခါက္​ အျဖစ္​ ခပ္​တိုးတိုး ​ေလး.....

"ဒီမွာပဲ သမီး ​ေနခဲ့လို႔ မရဘူးလား..ဟင္​.."

သူမ စကား​ေၾကာင္​့ ​ေဖ​ေဖ သက္​ျပင္​းထပ္​ခ်ကာ....

"သမီး ဒီမွာ ပဲ ​ေနခ်င္​တာ ​ေဖ​ေဖ သိ​ေပမယ္​့...သမီးတ​ေယာက္​ထဲ ဒီမွာ ထားခဲ့ဖို႔ ​ေဖ​ေဖ ဘယ္​လိုစိတ္​ခ်မလဲ သမိ္ီး..
သမိ္​ီး အရြယ္​က လူႀကီး​ေတြ အုပ္​ထိန္​းမႈကို လိုအပ္​​ေန​ေသးတဲ့ အရြယ္​​ေလ..."
"သမီးရယ္​...ႏွစ္​တခ်ိဳ႕ပါ....မၾကာ​ေစရဘူး..​ေဖ​ေဖ လာျပန္​​ေခၚမယ္​​ေနာ္​..."

&quot;ဆူး​ေတြ႐ွိမွန္​း သိလ်က္​ ပြင္​့ဖတ္​​ေတြပဲ​ေငးခဲ့တယ္​&quot;Where stories live. Discover now