Saçmalıyoruz ve beceremiyoruz.
Yıllar oldu ne istediğimi düşünmeyi bırakalı
Büyük şehir dediğimiz içinden çıkılmaz hale gelen kaostan bize arta kalanlar zamanı pek de efektif kullanmadığımızı yüzümüze kalleşçe vurmaktan çekinmiyor.
Ne zaman saçlarım döküldü,sakallarımdan beyazlar çıkmaya başladı?
Zamanında kendinden büyük kadınlardan hoşlanmanın moda olduğu zamanlardan çıktık da
Yaşıtlarımızla beraber geçirdiğimiz günler sıkıcı ve bayağı gelmeye başladı.
İçerden baktığımız zaman öleli yıllar oldu.
Fakat dışarı vuran yansımamdan açıkça belli oluyor ki sırıtmaktan başka bir işe yaramayan orta yaşa yaklaşmış gereksiz bir götoğlanından başka bir şey değil görüntü.
Tamam hiçbir zaman kayırıldığımızı öyle yada böyle düşünmemize veya hissetmemize neden olacak bir şey olmadı.
Hiçbir zaman dilediğimizi yapabilen zengin çocuklardan da değildik veya olağanüstü güzel/yakışıklı insanlarda değildik fakat idare edip yoluna koyabiliyorduk.
Esas olan hayat bizi sikmeye başladığında meydana geldi.
Bu ne zaman gerçekleşti bilmiyorum fakat gerçekten ömür denen bu boku çıkmış genelevin bir numaralı jigolosu hayatmış.
Üzerine basarak söylemeliyim ki Fero hepinizden nefret ediyor.
Bu saçma yaşantılarınızdan,ilişkilerinizden,işlerinizden hatta ve hatta trafiğinizden bile.
Kendin olamadığın dünyada pişmiş kelle gibi sırıtan bi yavşak olmak ikiyüzlülük değil de nedir.
Bu gün kavga başlatmak için yanına yaklaştığım adam yaklaşmadan önce çeşitli tehtit ve küfürler sallarken yaklaştığında arabasının kapısını kilitleyip kaçmaya çalıştı.
Hangi ara karakterinizden bu kadar vazgeçtiniz?
Kendi hayatınızın başrolü olmak varken ne bok yemeye figüranlığı üstlenip saçma sapan sahnelerde saçma sapan rollerde görünmeye başladınız.
İyi değilim fakat olmak için bir yol arıyorum
Siz nerelerdesiniz?
Bayağılıkla bezenip sarıldığınız o kadar belli ki herkes birbirinin boktan birer klonu gibi.
Bütün erkekler aynı sığırlıkta ve kadınlar aynı bayağılıkta.
Ben sapyoseksüelim diye gezinen o Harry Potter kılıklı çakma feminist kızlar hala değiştiremedi mi insanlığın kaderini?
Gerçi onlara da hak vermek lazım.
Kadınlar beyin seviyor amına koyayım.
Beyin mi kaldı memlekette?
Hepsi beyin diye kafalarında bir top spagettiyle geziyor.
Fakat bizim harika toplulumumuzda bir gerizekalı da çıkıp demiyor ki aga siz ne yapıyorsunuz amına koyayım!
Kolay yoldan zengin olmakla o kadar ilgilisiniz ki yanındaki insanın ne sik yediği umurunuzda değil.
Zamanında adam dediğin şöyle olmalı adam dediğin böyle olmalı diyen adamların çocukları adam değilim orospu çocuğuyum diye ortalıkta gezip popülerite kasıyor.
Sikeyim böyle popüler kültürü.
Rolling Stones dinlediğim için dayak yemiş adamım ben amına koyayım.
Şimdi sizin dahiyane , harika ,ulaşılamaz,yadırganamaz genç beyinleriniz (beyinlerini siktiğim) nasıl bir kültüre sahip?
Adab-ı muaşeret ölmüş,görgü kuralları yerle yeksan olmuş,sanat dediğimizin zaten ırzına geçilmiş.
Daha kendini yetiştiremeyen beyinsizler büyümüş de çocuk sahibi olmuş, ceremesini tüm millet çekiyor.
Farkındayım yazmakla düzelecek yada bitecek şeyler değiller fakat kimse denemezse de bir bok olacağı yok.
Aklı başında olan insanın zaten çağımızda ilişkiyle ,evlilikle, çoluk çocukla işi yok.
Bir zümremiz ise hala doğum kontrolünün soğan ve sarımsakla yapıldığını zannediyor.
Böyle sikimsonik nesiller yetiştireceğinize dışarı boşalın bırakın gerçekten becerebilecekler uğraşsın bu boklarla.
Bırakın sizin çocuğunuz da olmayıversin amına koyayım sen nesin ki senden çıkan değiştirsin bu dünyayı