Tanıtım~~~

60 8 4
                                    


Bir hikayem var... içimi kanatan. Aklıma geldiğinde yüreğimin göğüs kafesimdeki kemiklerin arasına sıkıştırdığı bir hikayem var...

Öyle acı öyle yürek burkar ki bu hikaye. Belki de duyarsınız sessiz çığlıklarımı... belkide onun gibi umursamaz çekip gidersiniz siz de... herkes gibi...hayl kurdum ilk defa "iyi ki" dedim. Sonra bir baktım "keşke" ye dönmüş iyikiler ve o... GİTMİŞ.Beni sevdiģine çok inanmıştım. Kalbimin en ücra köşesinden hissettim hemde. Sadece kan pompalar zannediyordum. İlk defa sevildiğimi hissetmiştim. Çok güzeldi her şey... ya da ben öyle zannettim. Bilemiyorum...

Siz hiç böyle hissettiniz mi? Sanki bir binanın 25. Katına o kadar emekle çıkıp tam son basamakta aşağıya yuvarlanmak gibi bişey bu. Emekler boşa, sevgi hiç yokmuş. Sizde hiç böyle hissettiniz mi?

Umut... benim için hep maviydi. Mavi yakışırdı en çok umut kelimesine. Hani gökyüzünün, sonsuzluğun rengi ya... sonra bi baktım... siyah olmuş her şey. Hayat siyah, hayaller siyah, aşk siyah... HER ŞEY KARANLIK.

Ben artık uyuyamıyorum geceleri. Pişmanlığım o kadar büyük ki nefret ediyorum bazen kendimden bu kadar aptal olduğum için.. En acısıda ne biliyor musunuz... ben onun bana geri gelmesini bir özür ile onu affedeceğimi düşünürken o... gözümün önünde gülünce... ya anlayın işte içim eziliyo. Kalbim çok acıyor, taşiyamıyorum bu yükü artık yüreğimde...

Ve ben bağırmak istiyorum artık. BANA BUNU YAPMA diye bağırmam istiyorum. Bir kere baksa gözlerime. O aşik olduğum gözleri bi baksa belki de dilime gerek kalmaz gözlerim anlatır her şeyi sevdiğime. Ama bakmıyor. Baksa da görmez zaten.

Karşıma gelip ayrılalım dediğinde bir şey diyemedim. Öylece kaldım ve tamam dedim tamam mutlu ol benle olmasın ama sen mutlu ol dedim. O da aynı şeyi söyledi. Ve ben diyemedim "neden bize bunu yaptın" diyemedim. Sadece son kez baktım o kahverenginin en güzel tonuna sahip olan harelere. Ama konuşamadım. Normalde hiç susmayan ben o gün hiç konuşmadım. En nefret ettiğim arkadaşım bile "sen iyi değilsin bir şey mi oldu" dedi. Hayır dedim sadece İYİYİM dedim. Ama değildim o an için iyi değildim. Gözüm karamıştı, yer sanki ayağımın altından alınmıştı, boşlukta kalmıştım.

Size anlatıcam. Bu hikayede herşeyi anlatıcam. Belki birilerine ders olur. Yıkıp kül edecekleri bir hayata dahil olmazlar. Bu sadece benim değil hepimizin hikayesi.

Oy verip destek olmanızı istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim hepinize.❤

Siyaha dönen MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin