Onların kafasında şişeyle vurdugunuzda tepkileri.
(Çok yaratıcıyım. Kqkqjweh)Reiji: 1 gündür sizle ilgilenmiyordur. Sizde sinirlenip kafasina şişe ile vurursunuz.
"Ağhh! Y/N sen ne yaptığının farkındamısın?" O üstunüze geldikce siz kaçıyorsunuzdur."Hemen buraya gel seni deney farem yapacağım."Shu: odaniza girdiğinizde iç çamaşırlarınızın yatakta serili olduğunu gorürsünüz. Ve aralrındada bir adet shu yatmaktadır. Sinirlenirsiniz ve elinize geçen şişeyi kafasına vurursunuz. O acı ile inler ve kulaklıklarini çıkartır.(ilk difa)
İlk önce kafasını tutar sonra size öldürücü bakışlar atar. Ve cam kırığını alıp üzerinize gelir." Ödeşme vaktı ozaman."Ayato: o önündeki takayokilere gömülürken sizin geldiginizi farketmez. Sizde kafasina şişe ile vurursunuz.
O elindeki çatal boğazina kaçar. Ve öksürmeye başlar. 'Helal yavaş yesene be öküzmüsün.'
"Sen memesiz bendenize nasil böyle davranırsın. Cezanı çekeceksin. Seni reijiye kırbaçlatacağım." Siz ona korkuyla bakarsınız. Göz açıp kapatıncaya kadar işgence odasında olursunuz.(kırbaç time.)Kanato: Teddy ve oyuncakları ile oyun oynamaktadır. Siz ne kadar seslensenizde o sizi duymuyordur. En sonunda sinirle elinize şişe alıp tam kafasına vuracakken elinizi tutmuştur. Ve kafasi bir anda size dönünce korkudan titremeye başlamışsınızdır.
"Oyunmu oynuyorsun peki." Deyip elinizden şişeyi alır. Gerisini hayal gücunüze birakiyorum.Laito: durmadan peşinizde dolaşıp değişik fanteziler kuruyordur. "Y/N sana yeni iç çamaşırımı göstermek istiyorum."
'Ya bi çek git surdan' o size ısrar edince sizde dayanamayip kafasina şişeyle vurdunuz. "Bunu bir fantezi olarak gorüyorum ama cezanı cok guzel verecegim.
" bu sizi korkutmaya yetmiştir.Subaru: o dışarda saatlerdir gülleri ile ilgilenirken siz ona camdan imrenerek bakıyorsunuzdur. En sonunda dayanamayip aşaği fırlarsinız. Elinize şişe alip kafasına vurursunuz.o aciyla inler. Ve bir anda sizi tutup yere atar.
"Y/N?"
'Buyrun benim.' Yaninıza gelip sizi yerden kaldırır. " şu beynini başka işler için kullansan."
' duvara yumrukmu atim. Napim.'
" agh! Deli olacağim artık." Deyip ortadan kaybolur.Mukamiler
Yumma:
Dışarda domateslerini toplarken, yavaşca yanına yaklaşıp kafasina bir sebep yokken kafasına vurursunuz. "Ay! Ne oluyor. Y/N iyice kafayi yedin." Siz onun bu tepkisini gülerken. O sizi belinden tutup kendine çekmiştir."bunun bir cezası olmali degilmi."Azusa:elindeki bıçakla bacağına,kollarına çizikler atiyordur. Ve bunu her yaptığında kahkağa atiyordur. Sizde odanin bir kenarinda onu izliyorsunuzdur. Daha fazla dayanamaz ve elinize şişe alip kafasına vurursunuz. Elindeki bıçak yere düşer. Biranda kafası size döner. Onun size bakışı zaten herseyi anlatıyordur. Kıssaca.'ölum fermanıni imzaladın.' Der gibi.
Kou:
O elinde gitar ile şarkı söylüyordur.'Y/N'ne neden bu kadar kilo aldın. Evlendikten sonra çookk değiştin.'
"Hamileyim ben gerizekalı"
Deyip kafasına şişe ile vurursunuz. Saniyeler sonra kou kendini yere bırakır. Siz korkuyla ona bakarsınız. 'kou-kun galiba doğuruyorum.'Ruki:
Yeni aldıği kitapları büyük bir keyifle okurken. Sizi takmıyordur. Değişik hareketler yapıp kahkaga atarsınız. Hala size bakmadığını gorünce şişe ile kafasına vurursunuz. Elindeki kitabı yavaşca birakip elini yavaşca başına götürür. Size ' neyapıyon yarram der gibi bakış atar.'
Bir anda kendinizi onun altinda bulursunuz. "Y/N ilgimi istiyormuş benim kızım." Evet anlamında kafanızi sallarsınız."ama kafama vurmana hiç gerkek yoktu" der ve dişlerini boynunuza geçirir.Bu ilk tepki kitabımız iki admin var.
Fikirlerinizi bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diabolik lovers tepki
Vampirgeschichtenbütün sakinlerin dikkatine ilk tepki kitabim geliyorrrr