♡♡♡

3.6K 278 107
                                    

Yattığın yerde arkanı dönüp kollarını HanBin'in beline doladın. Kocanın zaten sana sarılı olan kolları anında daha da sıkılaşmış ve seni kendisine yaslamıştı.

"Uyanık mıydın?" Uykudan yeni uyandığın için sesin biraz çatlamıştı. HanBin saçlarını okşayıp alnına bir öpücük bıraktı.

"Bir kaç saat oldu sanırım." Şaşkınlıkla geri çekilip eşine baktın. Yüzüne yerleşmiş olan hoş bir gülümseme ile sana bakıyordu.

"Işe gitmeyecek misin? Geç kalmış olmalısın. Hemen bir şeyler hazırlayayım." Telaşla konuşup yerinden kalkmaya yeltenmiştin ki HanBin kıkırdayarak seni belinden tutmuş ve yatağa geri yatırmıştı.

"Güzelim sakin ol. Işe gittiğim yok bütün hafta sonum sana ait." Şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp eşine baktın. Tamam sen de çalışıyordun evet fakat HanBin gibi hafta sonları da çalışmıyordun. HanBin evliliğinizin ilk başlarında hafta sonu çalışmıyordu fakat bir süre sonra şirket yurt dışına açıldığında haftanın 7 gününü de şirkette geçirmeye başlamıştı.

"Sen ciddi misin?" Eşin senin şaşkınlığına gülümsemiş ve dudaklarından bir öpücük çalmıştı.

"Gayet ciddiyim aşkım. Uzun zamandır sana vakit ayıramıyorum. Biraz olsun telafi edebilirim belki." HanBin'e gülümseyip bu sefer dudaklarından öpücük çalan sen olmuştun.

"Bunun için fırsat kolladığını biliyordum hayatım. Aslında kendim için değil de senin için istiyordum hafta sonu işe gitmemeni. Çok fazla yoruluyorsun. Ayrıca yemek yiyip yemediğini bilmemek sinirlerimi bozuyor." Son cümleni kaşlarını çatarak söylediğinde HanBin gülümseyerek alnının ortasına bir öpücük kondurdu.

"Benim için hayatımdaki en büyük şanssın. Hayatımın hiç bir anında yalnızlıktan kurtulacağımı düşünmemiştim." Derin bir nefes alıp eşinin yanağını okşadın.

"Artık yalnız değilsin ve asla yalnız olmayacaksın sevgilim." HanBin gülümseyerek yanağını örten saçlarını geriye çekti ardından yüzüne eğilerek burnunu senin yanağına değdirdi.

[BURAYA AZCIK AŞNAFIŞNE YAZDIM SMUT YOK AMA AŞNAFIŞNE VAR -13 OLANLAR OKUMASIN. BITIŞE DE UYARI KOYDUM.]

Derin bir nefes alıp iç geçirdi ve ardından boynuna sokulup orada soluklandı. Elleri kıvrımlı belinin hemen aşağısına kalçana kaymıştı.

"Hafta sonu çalışmaya karar verdiğim güne lanet olsun." Boynun ve omzun arasındaki girintiyi öpmeden evvel konuşmuştu. Kıkırdayıp kollarını eşinin boynuna doladın ve biraz daha kendine yasladın. "Seni çok özlemişim bebeğim." Boynundan geri çekilip sert ve tutkulu bir şekilde öpmeye başladı.

"Hmm." Istekli bir şekilde mırıldanıp sevgiline biraz daha sokuldun. HanBin hafifçe yan dönüp sağ kalçanı kavradı ardından bacağını yukarı kaldırıp onun beline dolamanı sağlayıp kendisini sana yasladı.

"Aşkım." Geri çekilip üstünü çıkarmadan önce sana seslenir gibi konuşmuştu.

"Efendim sevgilim?" Elini çıplak göğüsüne koyup konuştuğunda gözlerini yumup derin bir nefes aldı.

"Ellerini nasıl da özlemişim. Ben dünyanın en aptal adamı falan olmalıyım." Üzerine doğru eğilip geceliğinin üstünü çıkartmıştı. Üzerinizdeki ince yorgan hareketini sınırladığı için yere atmıştı. Kollarını başının iki yanına yaslayıp üstüne doğru eğildi ardından bordo sütyenininden taşan göğüslerine tatlı tatlı öpücükler kondurmaya başladı. Arada bir göğüs çatalına burnunu sürtüyor ve ardından tekrar öpücükler kondurup emmeye devam ediyordu.

Love Scenario [Kim HanBin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin