"Kaia V"
Olin just vetsust tagasi tulnud kui arst tuli koos minu väikse pojaga palatisse sisse.Arst tõstis poja mu sülle ja läks välja.mis ma talle nimeks võiks panna? Ma tean, ma panen talle nimeks Daniel.Vaatasin just kuidas Daniel magab kui samal ajal läks uks lahti ja sisse astusid mu onu pere, Doora ja Cennert.Diira ja Cennert jooksid minuni ja ronisid voodisse minu ja Danieli juurde.
"Emme kas me saime nüüd veel ühe venna?"küsis Doora ja paitas tasakesi Danieli pead.
"Jah Doora tema on ka sinu venna ja ta nimi on Daniel."vastasin talle.
"Tede venna"ütles Cennert ja kõik jäid vait.
Järsku jooksis Jane Xennerti juurde ja kallistas teda.
"Cennert sa ütlesid just oma esimesed sõnad"hppdis Jane ja keerutas teda õhus.
Peale seda aga teatas onu et peab koju minema aga Kairi jäi veel minu juurde.Saatsin Doora ja cebbert kaa koos nendega.Kui kõik olid ära läinud ütlesin ma Kairile
"Kairi kas sa saaksid onule helistada ja ütelda ralle et ta meie asjad kokku paneks.Ma lähen lastega kuhugile mujale elama.Tegelikult ma võiksin minna vanaema vanasse maiia.Ta ju suri ära ja enam ei ela seal keegi.""Ma ju võin ju seda teha aga oled sa kindel et see on õige otsus?" "Ma ei saa elada selle mõtega et Harry võib iga kell mulle otsa koperdada.Sauele nad ju ei satuks. "Seda küll.Mis on temal asja Sauele.Aga kuule ma siis helistan Tõnule ja palun ta asjad kokku panna.Aa ja sa saad homme välja."ütles Kairi ja lahkus.
Harryt isegi ei huvita ta oma lapsed või laps.Nii palju kui ta eile meid siia tõi nii palju olen ma teda näinud.Mitte rohkem.
#Hommikul#
Hommikul tuli onu mulle koos Doora ja Cennertiga järgi.Onu viis meid vanaema maia Sauele.
Maja oli seest külm ja must.Tehime ruttu onuga suuretoa korda ja viisime lapsed sinna.Peale seda läks onu äranja kina jäin sinna koristama.Õhtuks olid kõik kottid lahti pakkitud ja toad korras.Doora ja Cennert said eraldi toad ja mina olen Danieliga ühes toas.
Lis