Якщо, Ви, не знаєте про книжкові шаблони, то, Ви, або щасливчик, або мало чи взагалі не читаєте.
Король школи натикається на королеву школи, при зустрічі вони ведуть себе як собаки, що готові загристи одне одного, а згодом між ними спалахує кохання — це типовий найпопулярніший шаблон в жанрі романтика.
Король школи натикається на сіру мишку, вони при зустрічі ведуть себе як собаки, що загризуть одне одного чи просто мишка перелякана, а потім між ними виникає любов — це теж типовий шаблон дуже поширений шаблон.
Ще є один цікавий шаблон: гг (це означає головний герой/героїня) спізнюється в школу, не встигає поїсти, тому біжить в місце навчання з бутербродом (булочкою чи чимось схожим) і їсть його по дорозі. І тут нізвідки натикається на людину, звалюючи з ніг. І зазвичай це не проста людина, а красень. Закохується в того красеня. Вибачається й біжить далі. Потім виявляється то її новий однокласник або по обміну. І потім між ними любов.
— І що такого в шаблонах? — можна подумати.
— А цікаво кожного разу читати одне й те саме, тільки з різними іменами і зовнішністю? Ми ж не хочем їсти ту саму гречку, лиш добавляючи кожного разу інший соус чи приправу?
Але шаблон ж можна використати частково. От наприклад, запізнюється гг в школу, їсить свій бутерброд находу і раптом трапляється те, від чого будерброт зустрічається з землею, а гг стоїть здивовано на місці з роззявленним ротом.
На мою думку, шаблони це річ не дуже добра. По-перше історії просто копії, розумію в давні часи коли історія переписувалась не раз, але ж вже двадцять перше століття!!! По-друге от взяли шаблон і над сюжетом вже не треба думати, лиш над деталями, а увімкнути креатив, так ж можна написати історію дуже хорошу. По-третє це порушує авторське право (хоча незрозуміло кого, бо так можна декілька тижнів витратити, щоб знайти першоджерело).
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поради для початківців Wattpad
De TodoЦі поради допоможуть початківцям і не тільки книжку зробити чудовою.