II.

46 4 0
                                    

Život plynie veľmi rýchlo.
Už je to pol roka, čo som pricestovala do Prahy.
Táňa sa stihla" vyliečiť" z Marcela a obskakovali ju sami pekní muži.

A do môjho obzoru tiež niekto vstúpil mladý, talentovaný hudobník Sebastiána. No problém bol v tom, že ja som k nemu nič necítila, brala som ho ako svojho staršieho brata.

Keď však Sebastián chcel viac ako byť starším bratom musela som to vysvetliť.

,,Sebastian neber to zle, no ale ja necítim  to čo cítiš ty ku mne, ja nie som osoba ktorú by si mal ľúbiť, sú tu iné ženy ktoré by dali všetko aby boli s tebou." mrzí ma to, ak ho tieto slová zrania, ale viac by ho zranilo to, ak by som mu nepovedala pravdu a lásku by som mu nedokázala opätovať.

,,možno by za to ostatné ženy dali všetko, no ale ja chcem teba, rozumieš? Zažili sme toho spolu veľmi veľa a ty sama to veľmi dobre vieš." nie som necitlivá mrcha. A áno je pravda, že za ten pol roka, sme si toho zažili dosť, vytiahol ma, z nešťastnej lásky, dokázal som nou sedieť pri televízii a pozerať tie nezmyselné filmy na internáte keď Táňa bola znova niekde na nejakom rande, čakával ma pred školou a bezpečne ma odprevadil až k dverám izby, no nič som necítila žiadne búšenie srdca ako hovorievajú v odbornej literatúre.

A vzťah? Ten nie je pre mňa už som to zvykla hovorit.

,,tušil som že ma nemiluješ ale aspoň som dúfal, že možno by si ma milovala. Ak by si ma nemilovala tak by si ma….nechaj to tak." nechcel to zo seba dostať vonku, a mňa zaujímalo čo to bolo.

,,tak by si ma?" dokončí vetu? pýtam sa samej seba.

,,nerieš to, neposer si toto naše kamarátstvo, zahodila si to čo má meno LÁSKA. Ak chceš zahodiť aj naše kamarátstvo len chci počuť tie slová, a ja nemôžem za to, že ti pripomínam toho tvojho muža z minulosti, nikdy si nevyslovila jeho meno."  ale odkiaľ vedel, že mi pripomínal JEHO.

Keď mi to všetko Sebastian rozprával pochopila som, že som urobila chybu v tom, že ich porovnávam.
Možno mi ho pripomína  ale, vo vnútri sú rozdielny.

,,prepáč Sebastian. Prepáč že som ťa porovnávala s tým mužom. Nebolo to voči tebe fér. Porovnávala som ťa s ním je mi to ľúto. Ale sám vieš aké to bolo pre mňa ťažké." bol veľmi chápavý. Objal ma.

A povedal:,,viem aké to pre teba bolo." bola som veľmi rada, že sú pri mne osoby ktorým môžem veriť, dôverovať. Keď ma Sebastian objal pochopila som, že by som sa nemala tak správať k mužovi ktorý pri mne stál v dobrom aj zlom.
Chcela som rýchlo uzavrieť túto tému a nadviazala som na novú tému skôr oznamovala, že odchádzam na chvíľu na Slovensko za rodinou keďže v škole aj v práci mám voľno.

O mesiac na to, som Sebastiánovi spoločne s Táňou volali a snažili sa ho presvedčiť aby šiel spoločne s nami na pár dní do Tatier. Vždy mi hovoril, ako rád by sa tam šiel.

,,asi som jediný kto ešte v tých vašich Slovenských horách Tatrách nebol." tiež ma prekvapilo keď mi po prvý krát povedal, že tam ešte nebol.

,,tak teraz budeš mať tú možnosť Tatry navštíviť. Sebo, poď s nami." vedela som, že ho presvedčiť môžem, celkom sa dostal toho omamného nápoja ktorý má meno Láska.

,,idem s vami len kvôli tomu, že chcem vidieť tie krásne hory, a nechcem vás tam nechať samé, ste predsa moje kamarátky." tak veľmi som sa tešila.

Balila som si posledné veci, keď sa Táňa konečne uráčila vrátiť od toho jej chlapa z Tindra.

,,neuveríš aký bol šarmantný! Dokonalý, a tá noc, mala by si sa tam prihlásiť aj ty, a možno by si si konečne niekoho našla." tieto zoznamky som ja vo veľkom odmietla. Neverila som na vzťahy, jediné čo tam podľa môjho názoru dokázala nájsť je známosť akurát tak na jedno rande po ktorom skončili u neho v byte.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cesta za láskouWhere stories live. Discover now