Shariffah Aura Medina binti Sayid Harith Irfan itulah namaku. Dahulu, aku seorang yang periang, kelakar, sopan santun dan yang paling penting suka senyum. Tetapi sejak satu insiden berlaku, aku bertukar menjadi seorang yang panas baran, pendendam, kuat memberontak, takde perasaan, suka menyendiri, ego tinggi melangit, menyampah dengan orang lain especially dengan lelaki dan yang paling penting aku jadi seorang yang dingin.
Aku meraupkan mukaku dan melihat jam menunjukkan pukul 5.30 pagi dan aku pun bergegas mengambil wuduk untuk menunaikan solat fardu subuh. Selepas aku siap menunaikan solat subuh, aku berkira-kira mahu mandi kerana aku merancang untuk keluar ke mall untuk membeli barang dapurku. Aku pon memakai baju kemejaku bersama set kot labuhku dengan seluarku. Aku pon menyemburkan wangianku ke seluruh badanku dan memakai jam tanganku. Aku mencapai sepasang glove tanganku untuk dipakai. Aku pon mencapai iphone X aku dan menyeluknya ke dalam poketku. Aku mencapai stoking lalu memakai wedgesku. Setelah memastikan aku sudah kemas and rapi, aku kunci pintu rumahku dan bergerak menuju ke keretaku.
Sebenarnya sudah dekat 3 tahun aku menetap di Amsterdam membawa hatiku yang menyebabkan aku bertukar personaliti yang jauh lebih buruk berbanding dahulu. Kerana insiden durjana itu menyebabkan aku benci dengan insan yang bergelar "lelaki". Klaulah insiden itu tidak berlaku semestinya aku sudah menjadi Aura yang baik. Takpelah benda dah nak jadikan bukannya kita boleh putarkan masa dahulu.
Aku pon smpai di mall, aku bergegas pergi ke supermarket untuk membeli barang dapur terlebih dahulu. Setelah siap membayar kesemua barang, aku pon berjalan-jalan di sekitar mall kerana mahu membeli-belah memandangkan sudah lama aku fidah shopping. Setelah siap bershopping, aku pon memandu ke drive-thru McD dan terus memecut keretaku ke rumahku semula.
Aku pon memasuki rumahku dan menyimpan barang dapur dan terus duduk di ruang tamu sambil menikmati makananku dengan menonton cerita di tv. Setelah jam menunjukkan pukul 12 malam, aku pon mengemas apa yang patut dan masuk ke dalam bilikku dan melelapkan mataku yang sudah keletihan. Begitulah rutin harianku yang forever alone nie 😂 *jkjk.
Sorry arr aku baru start nak menulis. BHAHHAHAHHAHA mane yang tak suka aku tak kisah pon 😂. Thank sape yang sudi baca 😇