Tak malu

87 4 0
                                    


Pak cik samad terkejut dengar APA yang diakatakan oleh Iqram...baginya Iqram sangat berani kerana dia main mengeluarkan kata kata itu walaupun situasi ketika itu tidak sesuai...

Iqram perasan kesalahannya..."maaf pak cik saya terlebih pulak...sebenarnya saya Dan ashikin niee baru berkenalan..."kata Iqram...ohh,baru berkenalan"kata pak cik samad dalam hati...

Iqram Dan pak cik sham pun duduk di tempat berkumpulnya orang lelaki...Iqram mengambil yasin Dan membacanya bersama sama dengan pak cik sham...

Setelah habis membaca yasin...Iqram pun meminta diri untuk balik..."saya mintak diri dulu yee..."kata Iqram Dan pak cik sham kepada pak cik samad...

"Tunggulah dulu..." Kata pak cik samad...ashikin,Mari sini.."panggil Pak cik samad..."yee Ayah"ashikin pun datang ke situ..."diorang dah nak balik dah...ucap terima kasih pada mereka berdua..."kata pak cik samad.."ohh..terima kasih ya..pak cik sham Dan encik Iqram..."kata ashikin..

"Kenapa panggil encik..panggil abang lagi senang..."seloroh Iqram...pipi ashikin semakin merah menahan malu...lelaki niee memang tak guna betul...

" tak malu betul..."kataashikin...pak cik samad Dan pak cik sham hanya tersenyum...indahnya jadi muda...

Love you Encik Nerdyy!!!Where stories live. Discover now