Babamla gün aymadan taşınmaya karar verdik.Babam o kadına taşınacağımızı söylemek için aradı,onlar konuşurken ben yukarı çıktım ve bavulumu hazırlamaya başladım.Çok garipti hayatımı tamamen değiştiriyordum ve bunu bir kaç saat aralığında karar verip yapıyordum,buna bu kadar hızlı karar vermemin nedeni sanırım babama olan güvenim 'elbet bir bildiği vardır' düşüncesi ve şuan ki hayatımın durgun ve rutin hale gelmesinden sıkılmış olmam.ben bunları düşünürken 1 bavulu tamamlamıştım devam edeceğim sırada babam yanıma geldi ve ''tüm kıyafetlerini toplamana gerek yok,biz gittikten sonra münevver buraya kıyafetleri alması için birilerini gönderecek''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırt çantama da gerekli eşyalarımı yerleştirdikten sonra üşümemek için kapşonlumu giydim

bavulumu alıp babamla evden çıktık ve bir taksi durdurup bindik,kulaklıklarımı takıp müzik açtım ve camın dışarısını izlemeye basladımHavaalanına geldiğimizi fark ettiğimde babamın taksi parasını ödemesini bekledim ve babam parayı verdikten sonra ...

Havaalanına geldiğimizi fark ettiğimde babamın taksi parasını ödemesini bekledim ve babam parayı verdikten sonra arka koltukta yanıma koyduğum bavulumu ve çantamı aldım ve arabadan indim bu esnada babam da bagaj kısmından kendi bavul ve çantasını aldıktan sonra içeri girdik babam biletleri almaya gittiğinde ben de telefonumda geziniyordum.
Babam biletleri aldıktan sonra uçağa doğru ilerlemeye basladık.Uçağa bindiğimizde bavul ve çantalarımızı üst kısma koyduktan sonra yerlerimize geçtik.Sırt çantamı koymadan önce yanıma okuduğum kitabı almayı unutmamıştım,uçak yavaştan havalanmaya basladığında babam uykuya dalmıştı bile ben ise kitabımın ayraç koyduğum kısmından okumaya devam ediyordum.