❤️4❤️

135 6 0
                                    

След като дойде остана без думи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След като дойде остана без думи. Видя те плачеща,свила се на топка на пода на апартамента ти. Дойде до теб и те прегърна. Стояхте така няколко минути.
- Т/И какво ти се е случило?
- Баща ми.
- Къде е ? Как може да причинява това на дъщеря си?
- Той избяга и ме остави сама.
- Съжалявам,че ще го кажа, но трябва да звъннем в закрила на детето. Т/И това продължи прекалено дълго .
- Знам,но няма къде да отида всичките ми роднини са в България,а аз не искам да си тръгвам.- след тези думи ти заплака по-силно.
- Ако искаш може да живееш при мен.
- Наистина ли?
- Да и без това живея сам.
- Как мога да ти се отблагодаря?
- Не е нужно да ми се отблагодаряваш. За приятели правя всичко.
ГТ Д

Падам си по Т/И още от девети клас,но ме е страх да ѝ кажа. Днес е деня,в който ще ѝ призная.
- Т/И
- Да Jimin
- Исках да ти кажа нещо.
- Какво ти има Jimin?
- Нищо ми няма, просто...
- Просто какво? Нали не се натрапвам?
- Не се натрапваш, просто не знам как да ти го кажа.
- Започваш да ме плашиш.
- Добре ще го кажа направо. Харесвам те, поправка обичам те. Още от девети клас, когато дойде с родителите ти. Всяка вечер заспивах и все още заспивам с мисълта за теб Т/И.
  ГТ Т/И
-....Всяка вечер заспивах и все още заспивам с мисълта за теб Т/И.
- Jimin и аз те харесвам.
Прегърнахме се и се целунахме.

А ако се чудите какво ми беше направил баща ми,той просто ме преби за пореден път. Странното беше,че този път беше трезвен,а от това ме заболя най-много.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Е това днескашната глава,а утре ще бъде за Бекито.❤️❤️❤️❤️

K-pop imagines [СПРЯНА]Where stories live. Discover now