❤️29❤️

67 7 4
                                    

Чонгкук е тийнейджър на 17. Пълното му име е Чон Чонгкук, но приятелите му го наричат Куки или Кук. Роден и израснал е в България, но по националност е кореец. Живее в Сливен и учи в СПГСГ „Архитект Георги Козаров". Често беше наричан зубър, защото обичаше да учи и носеше очила, но те бяха само декоративни.

Т/И е тийнейджърка на 15. Израснала е в Корея. По националност е българка. Често бива подигравана, защото е осиновена и различна. Единствените ѝ приятели я наричат Криси. Тя много иска да се върне в родината и да учи в гимназията, в която е учила биологичната ѝ майка.

Един ден докато се прибираше от училище, Кристина получи обаждане от приемната си майка.

-Т/И трябва да ти кажа нещо.

- Да мамо?

- Понеже много искаше да отидеш в България и да учиш архитектура, успях да те уредя да отидеш!- каза развълнувано жената.

- Шегуваш ли се?!

- Не, защо да го правя?

- Не знам, просто знаеш колко много искам да отида там и да уча.

- Да, но има още нещо.

- Какво има?

- Ще ти се наложи да останеш при един мой приятел и сина му.

- Добре, но как ще се разбирам с двамата?

- Ще се сближите бързо, а и момчето учи в гимназията, в която и ти ще.

- Добре. А мамо имам въпрос!

- Кажи мила?

- Аз кога ще замина?

- След два дни.

- Добре, до после.

- Чао.

Т/И бе много щастлива от факта, че отива в България. В момента, в който прекрачи прага на големия апартамент, изтича до стаята си и започна да събира дрехите си.

В същото време при Чонгкук нещата не бяха толкова розови, защото той не можеше да разбере как ще съжителства с момиче, което е с 2 години по-малко от него. Той не искаше да живее с нея, но знаеше, че трябва. Баща му му каза, че след два дни младежа ще трябва да вземе момичето от летището в София. Кук не бе много съгласен. Това, което не знаеше е, че с момичето всъщност имат много общо.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

K-pop imagines [СПРЯНА]Where stories live. Discover now