bab 1😍

7 1 0
                                    

"Jihooonieeeeee !! " laung soonyoung dari arah pintu gerbang pledis international high school.

"Cepat lah soonyoung ah atau aku akan mencatat namamu dan memberikan kepada jeonghan noona "

"Arghhhh tidakkkkkk tolong jangan memberikan namaku kepada jeonghan noona "

" kalau begitu jangan datang lambat setiap kali aku bertugas soonyoung ah, dan kenapa kau selalu datang lambat semasa aku bertugas soonyoung ah ? Apa ko membenci ku ?

Soonyoung pov
" kalau begitu jangan datang lambat setiap kali aku bertugas soonyoung ah, dan kenapa kau selalu datang lambat semasa aku bertugas soonyoung ah? Apa kau membenciku?

Pertanyaan nya itu membuat ku terdiam ada maksud mengapa aq sering datang terlambat mana mungkin aku memberitahunya yang aku datang terlambat kerana ingin melihat nya sahaja arghh dia terlalu cantik untuk dilihat oleh orang lain...
Ahhhh aku ingat lagi tentang pertama kali kami berjumpa semasa tu aku masih kelas ke sepuluh dan jihoon ah berada dikelas sebelas ahhh itu adalah saat saat yang amat manis bagiku

Satu tahun lepas...
.
.
.
"Arghhhh serabut lah basikal ni !! Kenapalah nak pancit tengah jalan macam ni !!!!

"Hye apa yang berlaku ??

Ahhh pada waktu tu muka jihoonie sangat cantik mengalahkan jeonghan noona yang dikenali sebagai angel oleh peminat peminat nya

"Hye are you okay? "

"ahh okay but tayar basikal aku ni ha yang pancit "

" ohhhh jomlah tumpang kita naik sekali nanti lambat pula"

" ah gomawo ..."

" lee jihoon "

" ah gomawo jihoon ah"

"Ermm"

"Hye soonyoung ah apa kau mendengarkan ku "

Ahh suaranya membuat kan ku kembali ke dunia nyata

"Ne jihoonie " jawapku

End soonyoung pov






bersambung

she 's my precious yoejachinguWhere stories live. Discover now