Karışık gidiyoruz, bu kitapta ağırlıklı olarak Steve ve Tony paylaşmam olası çünkü çizgi romanlarda ikisine de bayılıyorum 💕
**
"Geri gelirken ne düşündüğünden emin değildim Tony. Sadece bir simülasyon olup olmadığından bile emin değildim. Ama Zola'nın açıkladığı gibi zihnini bu... yapay zekaya yükledin. Bu gerçekten bilgelik gerektirir, bunun anlamı bu sensin. Ve bu güzel-"
"Çünkü sadece cevap verebilen bir makineyi öldürmek sorun yaratabilirdi."
"Steve- bekle! Özür dilerim..."
"Buradakinin gerçek sen olmadığını biliyorum-- Olamayacağını biliyorum, ama-- yine de söylemek istiyorum."
"Savaştığımızda, ve ben senin bedeninin önünde durduğumda, hiçbir şey kazanmadığımı biliyordum. Tek yaptığım seni hayal kırıklığına uğratmaktı. O zaman söylemiştim, buna değmezdi."
"Ve sen geri geldiğinde? Kendime bir daha aynı hatayı yapmayacağımı söyledim."
"Ta ki tekrar ve tekrar yapana kadar."
"Ama bu sefer farklı olacak değil mi? Bu benim şansımdı. Bu sefer ben, sen olabilirdim. Onlara umut verebilirdim. Onları bir şeye inandırabilirdim-- ama batırdım, değil mi? Çünkü ben hiçbir şey yapamıyorum. En harika şeyleri ben icat ederim--"
"Ama kendimi senin olduğun insana dönüştüremem. Tek yapabildiğim kopyalayabilmek."
"Bir şey var... İçimde bir eksiklik... Sanıyorum ki bu yüzden savaştık. Ben kıskançtım."
"Lütfen sadece şunu bil-- Seni kurtarmayı çok istedim. Çünkü sen benim için neysen, ben de senin için o kişi olmak istedim--"
"...benim kahramanım."
"Seni sürekli hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim."
**
Kalbim kırıldı 😪😪
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman Kesitleri *Marvel*
Phi Hư CấuMarvel çizgi romanlarından kesitler ve daha fazlası.