part-34 Hediye

1.9K 168 39
                                    

Lisa

2 gündür evden çıkmadım,kızlar ne kadar zorlasada odadan dışarıya adım atmadım bir yanımda peçetem diğer yanımda çikolatalarım ile depresyona girmiştim ve ağlamaktan gözüm acımaya başlamıştı.

2 gündür elime almadığım telefonumu aldım.

Kookie💕:95 cevapsız çağrı

Yoongi oppa:12 cevapsız çağrı

Jimin: 5 cevapsız çağrı

Kookie💕: 678 yeni mesaj.

Kookie💕:aşkım lütfen seni merak ediyorum.

Kookie💕: lisa bunu bize yapma yalvarırım.

Kookie💕: ne gördün, ne duydun bilmiyorum ama gerçekten sandığın gibi değil beni bir dinlesen.

Kookie💕: Boşversene kendimi kandırıyorum beni hiç affetmeyeceksin.

Kookie💕: Sadece seni her zaman seveceğimi unutma💖

Mesajların hepsini ağlaya ağlaya okumuştum.

Tam telefonu tekrar bırakacakken bir mesaj daha geldi.

Kookie💕: Cama çıkabilir misin?

Kookie💕: bana sinirlisin biliyorum ama nedenini öğrenmem gerekli lütfen lisa, lütfen güzelim yanıma gel beraber çıkalım bu yangından.

Kookie💕: gelmiyor musun? O zaman olduğun yerde dur ben geliyorum.

Ne ne hayır gelemez şu halime bak.

Aniden önce kamerayı açtım ve kendimi görmem ile direk telefonu fırlattım.

"Sevgilim sana kendine dikkat etmen gerektiğini söylemiştim"

"J-jungkook"

"Mesajlarıma da bakmıyorsun ne oldu sana"

"Git buradan"

"Lisa hiç bir şeyi öğrenmeden gitmeyeceğim"

"Güzel sevgilinin yanına git hani unutamadığın, her zamanla onunla güldüğün kişinin yanına git"

"Zaten oradayım güzelim"

"Ama momo?"

"Ne momo'su"

"Geçen gün sizi öpüşürken gördüm"

"Sen ciddi olamazsın lisa biz momo ile görüşmedik bile"

"Ama o senin eski sevgilin değil mi"

"Hayır sadece bana takıntılı bir kızdı ve hala öyle sanırım"

"Peki ya ben kimi gördüm o zaman sen olduğuna emindim o kişinin"

"Momo'nun arkadaşı ve bana gerçekten yandan çok benziyor"

"Sana inanmalı mıyım jungkook?"

"Benden şüphe etmene gerek yok istersen sana her şeyi gösterebilirim fakat şimdi yapmamız gereken bir şey var"

"Neymiş o" Dediğim anda dudaklarıma yapıştı ve buna cidden ihtiyacım vardı.

Jisoo

"Beni öptü hemde 1 değil 2 değil tam 3 kez öptü kızlaaaar" Diyerek evde çığlık atıyordum.

"Jisoo sakin ol yavrum Yoongi beni her gün öpüyor" Dedi jennie piç gülüşünü atarken.

"Yah jennie şurada sevincimi yaşatmadınız ya" Dedim ona yastık atarken.

"Jisoo bence Taehyung bir şeyler hatırlamaya başladı" Dedi rose.

"Evet ama hatırlayınca beni bırakmasından korkuyorum"

"moralini bozma jichu hem seni affedeceğini söylemiş" Dedi lisa yanıma gelip sarılırken.

Ardından jennie ve rose da bize katıldı.

"Her şey düzeliyor kardeşlerim ve biz her zaman beraber olacağız" Dedi rose.

"Her zaman!" Diye bağırdık hepimiz ve gerisi bizim kahkaha atmamız ile devam etti.

Jimin

"Lan jungkook bokunu yiyim bana fikir ver"

"Yav siktir git olum kendim zor buldum ya"

"Yoongi sen söyle bir şeyler"

"Bende bulamadım ki hala"

"Sevgililer günü çok saçma bir şey ya bakın bana hep kendim yiyorum hep kendime hediye alıyorum" Dedi mutfakta  içeriye gelen jin.

"Sen nerden bileceksin be sap"

"Üzüyorsun ama neyse size iyi hediye aramalar beni pastam ile başbaşa bırakın" Dedi ve bizi kovdu

Arabaya bindim ve rose'yi aradım.

"Alo"

"Efendim aşkım"

"Neredesin rose?"

"Evdeyim."

"Tamam seni almaya geliyorum"

"Tamam aşkım hazırlanıyorum"

Alışveriş merkezine gidecektik ve fark ettirmeden ona beğendiği şeyi alacaktım.

_______

"Aşkım şuraya da girelim" Dedi rose ve beni hızlıca bir mağazaya daha soktu.

O bir şeylere bakarken bende onu izliyordum acaba ne beğenecek diye fakat sonuç yine hüsran hiç bir şey beğenmeden yine çıktık mağazadan.

"Rose bu kaçıncı mağaza güzelim?"

"Her şeye bakmadan ne alacağına karar veremezsin jimin o yüzden yürü"

Alışveriş merkezinin içinde yürürken gözüm kuyumcunun içinde ki sevgililere kaydı.

Sanırım ne alacağımı bulmuştum.

_____

Beklettiğim için kusura bakmayın ama mâlum okul ve deneme sınavları :(

Bu bölüm de biraz da diğer shiplere yer vermek istedim ve bir sonraki bölümde çok güzel olaylar olacak.

Sizce jimin ne yapacak sevgililer günü için?

Ya da siz ne yaptınız, yapmak isterdiniz?











intikam | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin