25

5.2K 166 507
                                    

Kto i jak będzie cię przezywał? (Taki mój pomyślik :* wasze będą w następnych rozdziałach)

Baran – Wungry, Mały ch*j

Byk – III Rzesza, Żyd

Bliźnięta – USA, Cholerny zgred

Rak – Ukraina, [jakieś tam przekleństwo, po ukraińsku]

Lew – Portugalia, Dziad

Panna – Rosja, Jebana pizda

Waga – Francja, Osraniec

Strzelec – UE, Zjeb

Skorpion – ZSRR, Niedojeb umysłowy

Koziorożec – Niemcy, Pedodziwak

Wodnik – Czechy, Mała kurwa

Ryby – Nikt cię nie przezywa 👌

A czemu będzie cię tak przezywał?

(Numerek z dziennika)

1-5 – Boooo obsiakałaś mu trawnik...






















Oczywiście szlauchem, a czym innym?

6-10 – Wywaliłaś [ulubiona rzecz tego kraju] przez okno i to dlatego Ciebie tak nazywa.

11–15 – Jak Ciebie poprosił o radę w jego "usterkach miłosnych", to jedyne co zrobiłaś, to krzyknęłaś na cały świat "[nazwa kraju, który cię przezywa] kocha [nazwa kraju, w którym kraj, który cię przezywa, jest zakochany]!!!"

16-20 – Spamiłaś mu o drugiej w nocy lenny face'ami.

21-25 – Wzięłaś gitarę (niekoniecznie jego) i zaczęłaś szarpać jej struny, które wydawały wtedy ogromny hałas.

26-30 – Postanowiłaś sprawdzić jego odporność... Na kwiatki... Trujące kwiatki... Na których siedział duży jadowity pajunk (błędy specjalne). Chyba nie muszę mówić, jak to się skończyło.

31 i jeszcze dalej – Dręczyłaś go piosenką "Miłość w Zakopanem".

Jezus Mariusz! Czy wy to widzicie? Dziękuję za 2k wyświetleń i 548 gwiazdek! ^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jezus Mariusz! Czy wy to widzicie? Dziękuję za 2k wyświetleń i 548 gwiazdek! ^^

No i za tą liczbę wyświetleń i gwiazdek ogłoszam maraton, ale mam jeszcze do was pytko, ile chcecie rozdziałów w tym maratonie?

(Chyba wiecie o co chodzi,  a jak nie, to po prostu piszecie kom koło danej liczby rozdziałów ile byście ich (rozdziałów) chcieli)

5

10

15

20

25

30 ;_;

O i rozdziały w maratonie postaram się wrzucać co pięć minut (nie wiem jak sobie dam radę)

Miłego czytania następnych rozdziałów!

Do zabaczenia!

Zodiaki Countryhumans ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz