❄Ljubav na ledu ❄

212 7 2
                                    

Obozavam zimu...
Kada izadjem napolje i osjetim taj ledeni dah zime, dok na ramenu nosim klizaljke i uzbudjeno idem prema ledu .
Jos kao jako mala obozavala sam klizati...u mom gradu postoji samo jedna sansa godisnje , a to je 16.01.
Na taj dan u nas grad dolazi komisija koja bira klizace za treniranje van grada i medjunarodna takmicenja .
Nikad do sada nisam imala dovoljno godina da bi se prijavila...sve do danas.
Napokon sam napunila 17 godina i prijavila sam se na takmicenje koje je sutra .
Ustala sam obukla se i krenula na tajno mjesto da vjezbam .
Moje tajno mjeato se nalazilo duboko u sumi , na velikom zaledjenom jezeru .
Klizala sam sa uzivanjem , bila je mrtva tisina , jedino sto se culo je zvuk mojih klizaljki kako klize po ledu .
Najednom cuo se jos jedan par klizaljki , okrenula sam se i vidjela jednog momka kako klize na drugoj strani jezera .
Kada je vidio da gledam u njega doklizao je do mene uz rijeci :
"Cao ,ja sam david"
          "Drago mi je ja sam Sofia"
"Posmatrao sam te neko vrijeme ,fantasticno klizes ...rekao je uz smjesak "
Ot tog smjeska sam se rastopila ...
    " Hvala , i ti si odlican "
Hoces li se prijaviti na sutrasnje takmicenje ?
        "Vec jesam...cekam to vec dugo,dugo vremena"
"Uredu onda Sofija , srecno na takmicenju ...
Zatim se okrenuo i odklizao
"Zar nema ni pozdrava ? rekla sam kroz salu
   "Pa imam neki predosjecaj da cemo se vidjeti uskoro" rekao je nakrako se okrenuvsi i zatim je otisao .
Nikad nisam vidjela da neko tako graciozno klize , bila sam odusevljena i njegovom ljepotom i njegovim klizanjem .
Jos neko vrijeme sam klizala i razmisljala a zatim otisla kuci da se odmorim za sutrasnje takmicenje .
Ustajem ,spremam se ,uzimam klizaljke i krecem...
Sve su nas stavili u jednu prostoriju kako bi se spremili za audiciju .
Sve cure su bile prenasminkane i presredjene dok ja nisam bas.
Pustila sam svoju prirodno frckavu kosu i obukla snjezno bijelu haljinu .
Osjecala sam njihove poglede na sebi , i to kako su me odmjeravale .
Napokon smo izasle na led i stale jedna do druge .
Ostala sam zatecena videci svuda kamere i ziri .
Voditelj je najavio ziri , i na kraju je imao posebnu najavu za posebnu goscu :
"Imamo jedno posebno iznenadjenje za vas dame , koja impresionira nas ziri dobija sansu da nastupa sa sampionom ,najboljim klizacem...dame i gospodo pozdravite Davida Landera...
Sve djevojke oko mene su pocele vristati a ja sam kao skamenjena gledala u njega nesvjesna sta se desava , dok me on sjedajuci na stolicu pogledao i osmjehnuo se .
Nastupalo je par djevojaka , medjutim ziri nije bio specijalno impresioniran , dosao je red na mene .
Izasla sam i uzivila se u pjesmu ,dala sam sve od sebe ,iznenadjujuci sve oko sebe.
Kada sam zavrsila David je ustao i poceo tapsati a za njim i ostatak zirija .Zatim je rekao :
"Odabrali smo ...Sofiu ,hvala svima ...vidimo se na sledecoj audiciji "
Djevojke su bile jako nezadovoljne , gledale su me i smisljale kako da me ubiju od ljubomore...
Odjednom neko mi je prisao i uhvatio me za ruke,okrenula sam se i vidjela Davida .
"Da probamo zajedno ?"
Krenula je muzika , plesali smo u ritmu muzike jako blizu jedno drugome , gledao me je u oci smjesuci se .
Zatim me je podigao u vazduh i odbacio u visinu, i uhvatio me u narucje .
Bio je tako blizu mojim usnama ...
Kada smo zavrsili ,svi su nas gledali u soku ...a zatim je nastao ogroman aplauz .
David me samo pogledao i nasmjesion se onako kako samo on zna ...
Dosao je dan nastupa .
Na sebi sam imala preelijepu haljinu sa sljokicama koja mi se slagala uz klizaljke .
David je imao bijelu kosulju i bijele  farmerke , izgledao je bozanstveno
Dosao je red na nas ...
Izasli smo na scenu , David mi se priblizio i sapnuo mi
"Ne brini se Sofi sve ce biti u redu "
Utjesile su me njegove rijeci ...
Nastup se zavrsio i pobjedili smo .
Krenula sam preponosna kuci , medjutim prisla mi je jedna mala djevojcica sa papiricem u ruci.
Na papiricu je pisalo :
"Vidimo se na mjestu gdje je sve zapocelo...moja snjezna princezo"

Ove rijeci su mi izbile dah ...
Otisla sam do jezera i ugledala ga tamo .
Doklizali smo zajedno do sredine jezera , uhvatio me za ruke ...priblizio mi se ...i poljubio me .
Saptajuci mi na usne :
"Ovde je zapocelo prijateljstvo...a sada i nesto mnogo vise ..."
______________________________________
Gotov je jos jedan dio ...nadam se da vam se svidja .
Ostavite vas VOTE i komentarisite sta za vas predstavlja idealnu ljubavnu pricu
                                   ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kratke ljubavne price 💔Where stories live. Discover now