Good girl & bad boy 🔥

335 10 2
                                    

Najbolje ljubavne price su one kada se zaljubis u neocekivanu osobu u neocekivano vrijeme ...

  Ova prica je takva . Ja sam Lea, odlicna ucenica i uzorno cura ... koja se zaljubila u njega...potpunu suprotnost sebe  ...
A on je Marko ,vodja te njihove "bande" , opasan momak sa motorom i gomilom cura oko sebe .
Vjerovatno se pitate kako smo zavrsili zajedno ...ovako je pocela nasa prica :
   Kao i svaki dan stajala sam sa drugaricama ispred skole i u toku razgovora skrenula sam pogled na buku u  dvoristu .
Izgledalo je kao da se Marko i Igor (moj bivsi ) svadjaju .U pocetku je to bila svadja ali je preraslo u tucu ,zajedno sa drugaricama prisla sam tom haosu .
Niko nije nista poduzimao ... Uskocila sam izmedju njih i pocela ih smirivati
Igor: "Sta je kujo , ostavila si me pa sad ovde izigravas seficu.."
Marko: Odmah da si joj se izvinuo !
Igor:Ili sta ?
Marko: To nije bila molba ... I zatim ga je udario sakom ravno u lice .
Zacuo se glas direktorice : Sta se to desava ?!?
Svi su se razisli , htjela sam ostati kako bi se zahvalila Marku ali su me drugarice odvukle . Mada sam ga pogledala krisom oka , a on mi se osjehnuo uz namjestanje kose .
Ostatak dana je prosao normalno , medjutim na svakom odmoru sam se nadala da cu ga vidjeti , nadam se da nije izbacen zbog mene ...
Zavrsio se i zadnji cas , izlazim iz skole i krecem prema kuci .
Prolazila sam pored parka diveci se ovako lijepom danu , kad odjednom motor mi presjece put .
Zatim kada je skinuo kacigu vidjela sam Marka , nasmjesio mi se uz rijeci :
"Trebas prevoz?"
Gledala sam u njega i sve sto mi je prolazilo kroz glavu bilo je :
   "Bozee kako je lijeep!!"
Ali sam se onda sabrala i odgovorila :
"Hvala ali ipak cu pjeske "
Zatim je kao i danas ponovio onu recenicu:
"To nije bila molba " i umjesto da me udari kao igora uz smijesak mi je pruzio kacigu .
Pristala sam ...
Nakon nekog vremena doveo me je ispred kuce , zahvalila sam mu se i otisla u sobu kao na oblacima .
Jedva sam cekala sutra da ga vidim ...
Kada sam dosla u skolu sutradan ,vidjela sam ga na ulazu u skolu , stala sam da se pozdravim i usput zahvalim jer sam juce potpuno zaboravila .
    "Ne znam kako da ti se zahvalim "
"Imam ja par ideja ...pridruzi mi se poslije skole "
       "Gdje idemo?"
"Neka to bude iznenadjenje " -zatim nas je prekinulo skolsko zvono .
Na casovima sam razmisljala koje bi to mjesto moglo biti , ali nista mi nije padalo na pamet ...
Zavrsila se skola , sjeli smo na motor i krenuli .
Mogla sam tako ostati satima , njegova blizina i opasna brzina budili su nesto u meni .
Zatim smo se zaustavili , pocela je kisa , ne pamtim da je ikad bilo jace kise u ovom mjestu .
Prekrio mi je oci i vodio me .
Zatim smo stali i rekao mi je da ih otvorim . Ispred mene se nasao magican pogled na plazu sa velike visine a okruzivala nas je suma ...
Ta slika je bila nestvarno lijepa .
Potpuno mokri od kise u tisini smo gledali nemirno more...
   "Ovo je tako prelijepo..."
"Kao i ti "
Okrenula sam se prema njemu i pogledala ga u oci . Njegove oci su bile smedje ...Svi misle da su plave ili zelene oci najljepse , i ja sam dok me nisu ocarale jedne smedje kojima nije rano 100 plavih ...
Spustio je pogled na moje usne , i zatim rekao :
"Sta god da se desi ,ja cu uvijek da te cuvam ...
U tom sam momentu znala da sam se zaljubila , osjetila sam nesto sto nisam nikad prije , i samo sam prosaputala :
"Poljubi me , i da...to nije molba .."
Na to se nasmjesio i zatim me poljubio .
Ne mogu opisati svoja osjecanja u njegovoj blizini ...
Ali jedno je bilo sigurno :
Izgubila sam se u tom glasu i tim smedjim ocima ...to je znak ...
___________________________________
Nadam se da vam se svidja .
Voljela bih cuti vase utiske o ovoj prici i ne zaboravite ostaviti VOTE za jos prica ...💗

Kratke ljubavne price 💔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ