❌Τα ερωτικα μας💩❌

104 20 10
                                    

Λοιπον μαντινιααααα τι μου κανετε?

Αποφασισα να κανω ενα κεφ με τα ζωδιακια μαςςςς.... λοιπον εγω πιστευω στα ζωδια οποτε ναιιιιι.
                     ΞΕΚΙΝΑΩΩΩΩΩΩΩ





























...... ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ



Σε λιγο καιρο θεκω να ξερετε οτι θα ανεβαδω μια καινουργια ιστορια η οποια θα λεγεται MONEY...Να πατε να την δειτε θα την ανεβασω στις 27/3.

Λοιπον εχουμε και λεμε για τα ερωτικα...

Κριος (21 Μαρτιου-19 Απριλιου)

Ο Κριός είναι ένας παθιασμένος τύπος και θέλει το άτομο με το οποίο βγαίνει να είναι εξίσου παθιασμένος και «μέσα» στα πράγματα όπως κι αυτός. Ο Κριός δεν θα γυρίσει ποτέ να σας κοιτάξει αν είστε αδιάφοροι.

Αν δεν πηδήξετε από τη χαρά σας όταν σας πει ότι έχει κανονίσει να περάσετε ένα Σαββατοκύριακο μακριά ή του λέτε πως δεν σας ενδιαφέρει τι θα κάνετε το βράδυ της Παρασκευής, τότε πιθανότατα θα βρει κάποιον άλλον που να ενδιαφέρεται.

Εάν θέλετε να επιλέξει εσάς αντί για κάποιον άλλον για τον οποίο μπορεί να ενδιαφέρεται, δείξτε ενθουσιασμένοι! Ξεκινήστε, για παράδειγμα, μια «μάχη» με φαγητό την ώρα που ετοιμάζετε μαζί το δείπνο, φιλήστε τον παθιασμένα όταν είστε έξω, δείξτε ενθουσιασμένοι για κάτι αντί να το κρατάτε μέσα σας επειδή μπορεί να ανησυχείτε τι θα σκεφτεί για εσάς.

Κι αν δεν έχετε ακριβώς τα ίδια ενδιαφέροντα; Αν του δείξετε ότι δεν ντρέπεστε να μιλάτε για πράγματα που σας κάνουν ευτυχισμένους, είναι κάτι που θα έχει πάντα στο νου του για εσάς.

Ταύρος (20 Απριλίου - 20 Μαΐου)

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΛΟΥ

Ζώδια: Πώς θα τραβήξετε την (ερωτική) προσοχή κάθε ζωδίου

💩💩💩❌NA FAS SKATA❌💩💩💩Where stories live. Discover now