Λοιποοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοον
Χίλια χίλια χίλια χίλια Χίλια χίλια χίλια χίλια Χίλια χίλια χίλια χίλια Χίλια χίλια χίλια χίλια Χίλια χίλια χίλια χίλια συγνώμη που δεν ανέβαζα εδώ τόσο καιρό!!!!!!!!!!
Είμαι ένα ηλιθιο φοκικορν!!!!
Αλλά!!!! Δεν ήρθε σε αυτό το σκατοβιβλιαρακι για να μιλάμε και για τα μοιρολόγια....
Έτσι???????
Λοιπόν σε αυτό το σκατοκεφαλαιο θα μιλήσουμε για τους ΠΙΟ
ΗΛΙΘΙΟΥΣΝΟΜΟΥΣ
ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ.....ΟΠΌΤΕ ΞΕΚΙΝΑΩΩΩΩΩΩΩ
1.Στη Σιγκαπούρη απαγορεύεται να μασάς-πουλάς-αγοράζεις τσιχλα(αυτές με τα 10 λεπτά ή τα κουτακια) γιατί λέει ότι μολύνουν το πεζοδρόμιο... Θα φας κλίση 100.000€ και μπορεί και να σε κλείσουν μέσα.
2.Στην βόρεια βόρεια 🌎 απαγορεύουν τα kinder αυγά έκπληξη διότι λένε ότι είναι επικυνδινα να τα φάνε μωρά. ✖️
3. Στην Ρωσία το Καζακστάν και τη Λευκορωσία απαγορεύεται να φοράς δαντελωτό εσώρουχο διότι λένε ότι τα ρούχα που ακουμπούν πάνω στο δέρμα πρέπει να είναι τουλάχιστον 6% βαμβακερά.
4.Στη Σαμόη (ένα νησί στον ειρηνικό) άμα ένας άντρας ξεχάσει τα γενέθλια της γυναίκας του ή γυναίκα του μπορεί να τον πάει στο δικαστήριο και ο ίδιος να πληρώσει ένα μεγάλο πρόσημο το οποίο θα πάει στην ίδια του τη γυναίκα...
5.Στην Αυστρία στη Γαλλία και σε ορισμένες περιοχές της Αγγλίας απαγορεύεται να φιλάς το κορίτσι ή αγόρι σου στο σιδηροδρομικο σταθμό. Αυτός ο νόμος εφαρμόστηκε επειδή υπήρχαν αρκετές καθυστέρησεις επειδή τα ζευγάρια δεν ήθελαν να αποχωρήστουν ο ένας τον άλλο.
6. Στην Ινδία οι γυναίκες απαγορεύεται να κάνουν ελεύθερη πτώση οι γυναίκες που είναι ελεύθερες χείρες ή χωρισμένες αν είναι Κυριακή απόγευμα.
Αυτό το νόμο τον έβγαλε ένας ηλιθιους αστυνομικός τον λόγο δεν τον ξέρω... Οπότε γυναίκες εκεί έξω ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΠΤΏΣΗ ΚΥΡΙΑΚΉ ΑΠΟΓΕΥΜΑ🤣🤣🤣🤣7.Στην Δανία καταργήθηκαν οι βιταμίνες και αυτό επειδή οι κάτοικοι έτρωγαν πολλές βιταμίνες οπότε τρόφιμα με πολλές βιταμίνες όπως το γάλα και οι νυφαδες ρυζιού απαγορεύονται.
8. Στην Κίνα απαγορεύεται άμα δεις κάποιον να πεθαίνει από πνιγμό δολοφόνο ή κάτι τέτοιο να τον σώσεις. Αυτό γίνεται γτ οι αρχές επειδή είδαν ότι ο πλυθυσμος είναι άπειρος πρέπει να μειωθεί με αυτό τον τρόπο. WTF???
9.Στην Ρουμανία ο τότε δικτάτορας απαγόρευσε τα επιτραπέζια που ήθελαν σκέψη δλδ το scruble.
10. Στον Καναδά απαγορεύεται να χρησιμοποιείς κέρματα άνω των 25€ τους. Αυτό έγινε γτ ο Καναδάς αποφάσισε να καταργηθουν τα κέρματα μετά από λίγα χρόνια...
Αυτοί όλοι Νόμοι από όλον τον 🌏 που κατάφερα να βρω στο Google... 💋💋💋💋
___madi___
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💩💩💩❌NA FAS SKATA❌💩💩💩
MizahΓεια μαντινια!!! Τι???? Ετσι θα σας λεω.... Ελα τωρα μην ντεπεστε το ξερω οτι κατα βαθος παρα μα παρα πολυ βαθος με αγαπατεεεε.... Αλλα οκ... Ας κρατηθουμε λιγακι. Στο θεμα μας λοιπον... ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και ειπα να κανω ενα ΗΛΙΘΙΟ βιβλιαρακ...